HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


lørdag 3. april 2010

Plan ‘β’

002c3er0
Ettermiddagsflyet er halvfullt idet det lander på Flesland i oktoberregn. Jeg har truffet dem på nettet, og nå er jeg invitert på helgebesøk. De venter ved utgangen, vi utveksler klemmer og paret viser seg å være akkurat så unge og slanke som på bildene. Alle tre er forventningsfulle, og kanskje litt usikre på hva vi har lagt ut på. I bilen går praten lett om enkle ting, de to virker intelligente og følsomme og er tydelig trygge på hverandre. Dette med tre er noe de har snakket om lenge og vil prøve ut. Jeg på min side føler meg beæret over at de har valgt nettopp meg, og en viss ærefrykt for at de åpner sitt intime liv for en fremmed. >LES MER

Leiligheten i sentrum er liten og koselig og fremviser nøkternhet, samt interesse for foto og keramikk. De er uten barn, og har satt av helgen til dette. Nå som vi er under tak er det spenning tilstede, litt nervøse er nok alle tre. Jeg får sett ordentlig på dem nå. Erik er høy og atletisk med et åpent ansikt og kjapt smil. Han har humor og er lett å snakke med. Lise er noe lavere enn ham, har langt hår, lange slanke ben og søte pupper. Hun er noe mer reservert –men sikkert anspent også. Begge snakker de med riktig sjarmerende Bergensdialekt.

Lasagnen er gjort klar og bare til å putte i ovnen. Jeg får en vordrink i hånden og praten går igjen greit etter litt nøling mens yttertøyet kom av. Nå er det liksom ingen vei tilbake, men vi har avtalt noen regler på forhånd: Jeg skal ta første fly hjem dersom noen av oss ombestemmer seg. -Akkurat nå virker ikke det som noen særlig aktuell problemstilling, tenker jeg. Videre skal alle kunne stoppe leken underveis, og vi er enige om at hun er i sentrum og at hennes nytelse skal være målet. Vi er også blitt enige om å starte med et godt måltid -uten noen videre plan, simpelthen se hva som skjer…

Maten er god den, med italiensk rødvin og Farris til. De flørter og kommer med hentydninger til det etterpå, ser på hverandre og etter hvert er vi varme i trøya alle tre. Ved oppvaskmaskinen er Lise tett på meg -og tydelig tent. Erik smiler -for dette er nok hans ide, og han er glad for det han ser. Lise vil ta en dusj og deretter legge seg for å strekke magen som hun sier. Jeg og Erik blir alene, med påfyll i vinglassene hører vi dusjen bruser.

Erik er bifil, det fremkom tidlig. Jeg har bare heteropraksis, men føler meg ikke redd for å berøre en annen mann. Det er foreløpig uprøvd, som dette med tre. Erik spør om han får suge opp kuken min før vi går inn til Lise. Det er avklart på forhånd -ingen overraskelse, men ville jeg like det? Jeg er veldig glad i min egen kuk så en annens manns er vel også deilig. Erik er hårløs der nede, kuken hans hviler langsmed det ene låret der vi sitter i skinnsofaen og drikker vin -klærne pent brettet. Jeg reiser meg, kommer bort til Erik som tar rundt ballene mine med en hånd og masserer skaftet med den andre. Så kommer en mannemunn som vet hva som er godt. Åh, like deilig som å bli sugd av en jente…

Vi står opp begge, står så tett at vi kjenner varmen fra den andre, runker hverandre sakte. Skal vi?, sier Erik og nikker mot soverommet hvor døren står på gløtt. Der inne har Lise stearinlys og duftolje, et lite glass vin har hun også. Hun forbereder seg til seansen, ligger på siden med ryggen til, kun iført sorte nettingstrømper, begge hender i skrittet. Erik setter seg i en stol og sier: -jeg vil bare betrakte dere til å begynne med. -Ta for deg, og nyt henne! Lise ruller over på rygg, smiler til Erik og strekker seg sensuelt, betrakter lystent meg og mitt, sprer bena og sier ertende: -kom og ta meg, da!

Det er deilig av og til å komme rett inn i en kvinne uten noe forspill, jeg må bare si at når jeg er skikkelig tent er det et stort kick -å få full kroppskontakt, varm våt fitte og en villig munn og lystne øyne – alt på en gang, det kan være himmelrik for meg. Og så, bare ligge der og kjenne varmen hennes, åndedrettet, kvinnen som lever under meg og som jeg er langt inne i -det kan jeg bli poetisk av å tenke på… Nok om det, jeg begynner å knulle henne langsomt, noen ganger helt ut – jeg synes det er så deilig å komme inn igjen- men da protesterer hun, vil ha meg innenfor –etter hvert litt raskere og så ligger vi begge på en steady state en god stund og bare nyter turen. Erik sitter i lenestolen, runker sakte og nipper vin. Han liker tydelig synet av en annen mann som tar Lise.

Vi skifter stilling, hun legger seg på siden med den deilige ungpikerumpa mot meg. Jeg masserer det brune anushullet hennes med fingeren, så med kukhodet mitt, lar kuken gli fremover mellom de adskilte fitteleppene og inn igjen i den våte, myke varmen hennes. Bakfra er hun merkbart trangere, tenker jeg mens jeg holder henne rundt livet og rumpeballene klasker mykt mot min mage for hvert tak. Hun er knulledeilig.

Erik har våknet nå, han kommer rundt oss og kysser Lise på munnen, på brystene, og på magen. Han legger seg ned og begynner å slikke klitten hennes mens jeg knuller dama hans sakte bakfra. Lise løfter på det øverste benet for at Erik skal komme riktig godt til, og hun viser tydelige tegn på at hun liker seg godt, hun stønner og spenner kroppen og jukker imot mine støt. Jeg kjenner at jeg trenger litt luftning om det ikke skal gå for meg, så jeg trekker meg ut av henne et øyeblikk og fingerpuler henne imens. Så kjenner jeg at en varm munn og en levende tunge leker med meg.. Han suger meg med henne imellom. Deilig. Så får Lise kuken min tilbake, og hun er tydelig i syvende himmel med to menn som betjener henne samtidig. Jeg følger hennes rytme, vi når toppen rett etter hverandre og begge blir liggende og skjelve.

Nå er det Eriks tur, og jeg ser han er steinkåt. Han kaster ikke bort tiden, men ber Lise stå på kne med rumpa opp og spredte ben, og han styrer kuken direkte inn i henne mens hun stønner av å bli fylt opp av en ny stiv kuk. Jeg har gleden av å  nyte utsikten på kloss hold fra sengekanten og ser at han glir inn helt til ballene berører de glinsende fitteleppene hennes. De kjenner hverandres lystkurver og hun får seg to nye orgasmer før han slipper seg løs og blir til slutt liggende tungt oppå henne. Etter litt Farris ligger vi alle tre i senga, og nyter øyeblikket og den nye erfaringen. Vi har gått over noen grenser sammen, og det har mer enn svart til forventningene.

Etter en stund ser Lise på Erik, og sier: –Hva synes du, skal vi prøve det vi har snakket om, eller? Han smiler og nikker, -ja vil du? På meg virker det som de har planlagt noe, og ganske riktig går Lise løs på meg med munn og hender og får opp dampen min igjen. Deilig å kjenne kuken våkne til liv på nytt, og Lise lar ikke anledningen gå fra seg. Hun trer fitta si ned på kuken, holder meg om skuldrene og er skjønn med nydelige pupper som spretter opp og ned. Med lett adskilt munn knuller hun meg til jeg er skikkelig hard og begynner å bli alvorlig kåt igjen. Så nikker hun til Erik og sier: –Vi går til plan ‘β’.

Hvorpå hun glir av meg, legger seg på siden av meg og begynner å småkysse pungen min mens hun runker meg med hånden. Det er vanvittig godt… Så ber hun meg rulle over på siden med et ben over henne så skal hun suge meg, mens Erik kan prøve det vi hadde snakket litt om på nettet. Jeg adlyder villig, og hun kysser og leker med kuken min med tunge og munn. Erik kommer bak meg, nå er det han som koser med ballene mine. Åh, det kjennes deilig mens hun suger. Han stryker en finger bakover og begynner å kose med rumpehullet mitt. Det er godt, lystfølelsen sprer seg, og når han stikker en våt finger inn er det enda bedre…

Jeg sier at nå kan han bare prøve, men sakte. Erik trekker et kondom på kuken sin og pøser på godt med glidemiddel. Han gnir hullet mitt utenpå og inni med glid, kommer prøvende imot meg, presser på og glir litt inn . Det er uvant, og jeg kjenner at lukkemuskelen vil trekke seg sammen. Erik merker det og trekker seg ut et øyeblikk, men så slapper jeg av og han kommer tilbake, litt lenger denne gangen. Nå blir han værende, selv om sammentrekningen kom på ny. Lise holder på med sitt, jeg kjenner at jeg blir vanvittig opphisset av den frekke situasjonen, og samtidig merker jeg at rumpa venner seg til inntrengeren og slapper av. Litt etter litt kommer Erik lenger inn i meg og er vel halvveis inne når han begynner å knulle, og jeg kjenner en ny lystfølelse bre seg fra anus sammen med lystene fra kuken som Lise stadig suger. Jeg kjenner at rumpehullet slapper av, og Erik kan komme helt inn for hvert jukk. Han nyter tydelig den stramme mannerumpa og stønner for hvert tak.

For min del kjenner jeg deilig lyst i hele underlivet som strømmer sterkere og sterkere mellom rumpa og kuken, og jeg skjønner hva folk mener med at anale gleder er noe for seg selv. Den orgasmen er den sterkeste og lengste jeg noensinne har opplevd, og  jeg skriker høyt idet jeg spruter inn i Lises munn. Rett etterpå slipper Erik ladningen sin inne i meg, og vi blir liggende der tett sammenslynget og holder rundt hverandre alle tre.

Lise bare gliser bredt til oss to mannfolkene mens hun tørker seg rundt munnen.

7 kommentarer:

  1. mmmm fin tennende historie ja :-)

    SvarSlett
  2. Dette er utrolig flott og godt skrevet, om et veldig spennende tema! Du har fått med alt; deilig å kunne gå utover noen grenser...
    (håper du har sendt den inn til Cupidos novelle konkurranse)

    SvarSlett
  3. Takk, venner -for fine og inspirerende ord!

    SvarSlett
  4. Wow!
    Enkelte helger er rett og slett bare mer inspirerende enn andre. Stå på! Du farger opp min hverdag.

    SvarSlett
  5. Takk for en herlig start på dagen ..

    SvarSlett