HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


onsdag 31. mars 2010

And the winner is…

"Og jeg som trodde du var homo!"
WM_strip_DK_20100301rev   © Wulffmorgenthaler by Mikael Wulff and Anders Morgenthaler
Leserkonkurranse! Flott premie!
Rudi, du vinner både for et godt tekstforslag og fordi det er kult at du leser bloggen. Ditt ønske var en erotisk homsenovelle. Påskeaften kommer novellen -som riktignok ikke er helskeiv, men håper den faller i smak likevel.  Andre forslag, som får hederlig omtale:

Sexy: “Du, jeg har jo gitt deg beskjed om at når du har med deg kvinner hjem, så skal jeg være med”.

Sonja: "Men dere skulle jo vente på meg jo."

“I”: “För Guds skull Gösta, kliv av! Nuuu!!! Det är dags för sista loppet på Bjerke och vi har alla spikar inne hittills!!!”

Takk til alle som har bidratt, og HER er originalen…

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

1 kommentar:

  1. det ble den jeg trodde ja :-)
    og jeg gleder meg til å lese historien :-)

    SvarSlett