HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


tirsdag 9. mars 2010

Leserkonkurranse! Flott premie!

Hva sier mannen i døra? Send inn ditt forslag!
WM_strip_DK_20100301rev
© Wulffmorgenthaler by Mikael Wulff and Anders Morgenthaler
Og vinneren får erotisk gavekort fra Nattbris. Velg selv…
Svar til nattbris(hos)gmail(punkt)com før  25.mars.
Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

7 kommentarer:

  1. Moro - går i tenkeboksen!

    SvarSlett
  2. Han sier: Du, jeg har jo gitt deg beskjed om at når du har med deg kvinner hjem, så skal jeg være med.

    (Hvis jeg mot all formodning skulle vinne, så skal du få skrive en historie på max 500 ord om en vampyr, sko, kuk og en motorsykkel.

    SvarSlett
  3. Mala: Nå venter jeg spent på ditt bidrag...
    Sexy: Du overrasker med spennende ting her. Vampyrsex blir et nytt virksomhetsområde. Kuk og MC kan jeg. Og skoene beholdes på, formoder jeg?

    SvarSlett
  4. slår nok ikke sexy sitt forslag men hadde tenkt å foreslå "men dere skulle jo vente på meg jo"

    og viss det blir vinnerforslaget noe jeg ikke tror så må du skrive en historie om en cowboy høflig og galant gentleman men som vet å ta for seg når det trengs

    SvarSlett
  5. Han sier "Og jeg som trodde du var homo!"

    Om jeg vinner skal du få lov til å skrive en erotisk homsenovelle. : D

    SvarSlett
  6. hvem vant
    eller blir det avslørt av en historie
    jeg holder en knapp på mmmm sier det ikke men ikke meg :-)

    SvarSlett