HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 5. mars 2010

Standhaftig – 50 ord

W7JFPLXRZq0hl0k0Fs8dTbOKo1_500
Hun protesterer til hun får bind for øynene. -Jeg lar meg ikke dominere! -Vi får vel se, sier jeg.
Men liggende på rygg over kaffebordet, med føttene fastgjort og yndighetene fullt tilgjengelig for alle tilstede begynner hun å tvile…
Skiltet rundt hoftene hennes sier: JEG ER ET FRIMERKE! SLIKK HER!

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

2 kommentarer:

  1. Noe i helvete vanskelig enkelte damer er da. ;)

    Fulgte du skiltets befaling eller?

    SvarSlett
  2. ALLE deltar under mine selskapsleker, ikke minst verten;}

    SvarSlett