HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 12. mars 2010

Knull meg da…

Knull meg da
I dette øyeblikket er du så nydelig. Jeg kysser og stryker brystene dine, og kryster vortene mellom fingrene til de blir harde. Så fører jeg hendene oppunder ryggen din og griper deg rundt skuldrene. Et lett skyv, og jeg er så vidt inne. Du stønner. Jeg trekker meg litt ut, og så kommer jeg dypere inn. Jeg kysser halsen din, og kommer enda litt lenger inn i deg. Jeg glir inn i den varme kroppen din, centimeter for utsøkt centimeter. Til sist ligger jeg stille med skrittet presset tett imot ditt.
-Åh, jeg er så langt inne i deg, stønner jeg.
-Knull meg da, hvisker du.

5 kommentarer:

  1. Precis just så det ska vara! Sensuellt skrivet!

    SvarSlett
  2. må si meg enig med både mala og lionesse :-)

    SvarSlett
  3. Vakkert i nattens sensuelle og hete mørke ...
    SMask

    SvarSlett
  4. Long time..men du er like fantastisk hver gang. Love it!

    SvarSlett