HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 9. april 2010

I din makt

Markus Richter 3Jeg slikker den høyre hånden min

sæden er varm, kremaktig og mild på smak

handlingen får meg til å tenke på tungen din.

                              *

Den røde tungen som starter ved ballene og lager et fuktig spor oppover

tungespissen kiler strengen inntil den bankende kuken min peker rett til værs

den rødlakkerte neglen risper meg så det kjennes som om jeg skal sprenges

hånden som kopper seg rundt pungen mens tungen din sirkler rundt kukhodet

idet de røde leppene dine kysser tuppen er jeg fullstendig i din makt.

4 kommentarer:

  1. Jeg føler meg aldri så mektig som når jeg har en fin kuk mellom hendene og i munnen.

    SvarSlett
  2. Enig med Sexy Sadie! Det er det beste jeg vet:)

    SvarSlett
  3. Mmm.. kan bara hålla med mina medläsare. Ryser av välbehag när jag tänker på den känsla du måste haft!

    SvarSlett
  4. Nå har jeg nok røpet et av mine svake punkter, men håper ingen utnytter det da.
    ...eller -hmm- gjør jeg nettopp det?

    SvarSlett