HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 16. april 2010

Sove kan vi gjøre siden


Jeg drømmer intenst om deg

Du vekker meg med en tungespiss i nakken og stive brystvorter mot ryggen min
Hånden din som glir nedover hoften min og finner den harde kuken
Jeg snur meg, tar tak i de struttende vortene og trekker deg inntil meg, vi kysser
Jeg øser sprellende kyss nedover magen din, inntil leppene mine varsomt omslutter det myke kjønnet ditt
Du griper meg rundt ballene samtidig som munnen din slafser seg oppover kukskaftet
Jeg dykker inn i deg med tunga først, og et godt tak rundt rumpeballene dine

Sove kan vi gjøre siden.

~

5 kommentarer:

  1. Ja
    la oss sove om dagen
    og leke om natten

    SvarSlett
  2. Takk, kjære. Vi er av samme slag.

    SvarSlett
  3. Natten er til for sånne som meg! Hvem trenger søvn når man kan leke isteden?

    SvarSlett
  4. Helt enig i det ja. Soving er noen gang for pyser.

    SvarSlett
  5. Wow, gud for en deilig tekst!

    SvarSlett