HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


tirsdag 3. mars 2009

Lykkelig, takknemlig …og kåt på deg

 Lykkelig takknemlig

Først var jeg bare lykkelig. Så kom takknemligheten mens jeg var på trening mandag kveld, og så sterk var den følelsen at jeg nesten måtte gå for meg selv og gråte ut. Nå er jeg mest kåt. Jeg våkner om natta og er kåt på deg. Om jeg står opp og runker er jeg like kåt en time etter.
Jeg fantaserer om å ta deg bakfra, forfra, på siden... i alle settinger. Jeg vil sprute deg full -i munnen din, mellom puppene dine, på rumpa di. Jeg vil nyte synet av at du får orgasme etter orgasme. Jeg vil kjærtegne kroppen din lett og sensuelt og dekke hele nydelige skjønne deg med ømme kyss. Jeg vil kna og stryke og massere deg overalt og lete opp hver eneste erogene sone på kroppen din. Jeg vil gi deg roser.

Neste gang jeg besøker deg er mitt ønske at du har på et kort skjørt. Du skal ikke ha truse under, for jeg vil ta deg med en gang. Bakfra, der i entreen eller mot et passende møbel, gjerne på kjøkkenbordet. Der skal du bøye deg fremover, med bena spredt og dra opp skjørtet for meg så jeg ser rett inn på fitta di.

Jeg står bak deg og stryker fingertuppene over de nakne hoftene dine og kjærtegner rumpa di. Jeg kneler ned og drar rumpeballene dine fra hverandre så jeg kan se alt, men jeg rører deg ikke. Så tar jeg av meg buksene og griper rundt den stive varme kuken min. Jeg kommer tett på deg, så tett at du kjenner duften min og kroppsvarmen min. Jeg legger kuken øverst i rumpesprekken din, hvor jeg lar den gli opp og ned. Du får ikke bevege deg og må bare kjenne på hvor stiv og kåt jeg er.

Jeg lar kuken gli inn mellom de spredte lårene dine og gnir den frem og tilbake mot kjønnet ditt. Jeg klasker deg på rumpa og kommer fremover igjen med kuken, enda saktere -og nå er den blitt våt og glatt av saftene dine. Det glinsende kukhodet gnir jeg mot klitten din. Frem og tilbake, frem og tilbake…  Jeg spør deg om du begynner å få lyst på kuk, og du stønner til svar.

Endelig kneler jeg ned og åpner fitteleppene dine med tomlene -og ser at du er dryppende våt. Jeg blåser rett inn i den åpne blomsten din og kjenner hvordan du reagerer. Så reiser jeg meg opp og styrer kukhodet såvidt inn mellom de sultne leppene dine, venter litt og jeg kjenner hvordan du sitrer av lyst og forventning.

Deretter tar jeg et godt tak i hoftene dine og glir langsomt inn i deg, helt til bunns i den kåte våte fitta di. Og der blir jeg -helt rolig, mens vi begge får kjenne på hvordan jeg står helt inntil rumpa di og endelig fyller deg opp i hele min stive lengde. Jeg kjenner varmen din, hvordan fitta klemmer deilig rundt min lystne kuk.

Og først da skal jeg frigjøre de duvende brystene dine, føle deres mykhet, og vortene så harde mot håndflaten min. Samtidig begynner jeg å knulle deg langsomt -noen ganger nesten helt ut, så helt inn til bunns, noen ganger med bare kukhodet innenfor. Jeg styrer rytmen med en hånd på hoften din -du bare tar imot. Farten øker og jeg knuller deg hardere og hardere, helt til den dunkende kuken min spruter kraftig inni deg.

Nå, etter at jeg er ferdig med deg vil jeg at du legger deg på rygg, passelig plassert slik at jeg kan barbere deg grundig. Du må bare belage deg på å vente litt, jeg vil ha deg helt glatt for det jeg skal gjøre med deg etterpå.

Som er min lystne hemmelighet inntil videre....

~

3 kommentarer:

  1. Dette minner meg om en gammel elsker... hm. Deilig!

    SvarSlett
  2. Takk ...det tar jeg som et kompliment, Eter!

    SvarSlett
  3. Ja, det må du gjerne..

    SvarSlett