HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 27. februar 2009

Fem søte til













MED ISBIT. Jeg smaker på munnen, så tungen din, og slikker deg under øret. Den ertne tungespissen min lager en våt sti fra kravebenet og nedover mellom brystene dine. En isbit glir foran tungen. Munnen min finner en vorte, den slikker, småbiter og napper lett i den. Jeg lar isbiten ligge over navlen din en stund og ser på at den smelter. Så dypper jeg tungen i navlen og slikker opp det våte og kalde. Deretter lar jeg isbiten gli nedover låret ditt, ser på hvordan den smelter og hvordan vannet sildrer nedover mot skrittet ditt. Jeg slikker opp vanndråpene og fortsetter nedover benet ditt i retning ankelen. Så slikker jeg meg oppover igjen langs innsiden av låret. Jeg vet hva du venter på nå. Tungen og munnen min pirrer deg …på grensen til galskap der du ligger. Fingrene mine finner åpningen din, søker seg sakte inn og kjenner hvor våt du er. Du er vanvittig kåt nå. Munnen din slipper fra seg et stønn, og tungespissen slikker tørre lepper. Så kommer min hånd opp til din munn, så du får smake deg selv. Min munn vil også smake…

PÅ BESØK. Du ligger naken i sengen din og venter på meg. Du har allerede hatt flere orgasmer og er klar… med en flaske hvitvin stående klar på nattbordet. Jeg byr deg på et glass, og tar selv også mens jeg drar av meg klærne -som blir liggende på gulvet. Jeg legger meg oppå deg og fyller deg opp. Du legger dine ben over mine i et langsomt favntak som bare kåter oss opp mer og mer... Etter en stund skifter vi til bakfra sideveis, hvor du legger benet oppå mitt, og jeg får god tilgang til det meste av deg. Etter at vi har knullet slik en stund får du lyst til å suge meg. Du vil kjenne dine egne safter, og mine...

RETT PÅ #2. Du venter overraskende på meg i gangen. Du har badekåpe på, ellers ingenting. Du er urkåt …vaginalkulene dine har vært på plass i over to timer. Vi knuller inne på vaskerommet, oppå vaskemaskina. 900 omdreininger med 3 par joggesko inni. Alt har du nøye planlagt…

SULTEN. Jeg vil smake deg, spise på deg, jeg vil slafse i meg saftene dine. Jeg slikker deg rundt fitteleppene mens jeg kryster brystvortene dine med fingrene mine. Jeg dytter fingrene i alle hull jeg finner, jeg gnir og gnukker og knar og drar. Jeg utforsker hva som får deg til å tikke og gå. Og når det går ...trykker jeg på knappene dine igjen. Og igjen. Så mange ganger du vil. Og når jeg blir kåt på deg igjen dytter jeg kuken inn i alle hull jeg finner…

GOD NATT. Nå skal vi legge oss til å sove, så jeg legger først øret mot brystet ditt og hører hjertet ditt slår. Jeg tror du har et stort og varmt hjerte... sov veldig godt vennen min. Søvnig kysser jeg deg og aker meg inntil myke varme deg. Aii.. det er noe som våkner til live der nede. Dekk! Må jo sove litt også, kan ikke bare elske...

Likte du dette innlegget? Abonner på NATTBRIS via RSS-feed, eller epost!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar