HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 20. februar 2009

Fem søte



MED FJÆR. Jeg starter med et kyss, så biter jeg deg ertende i underleppen. Tungen min stryker forsiktig langs din overleppe, før den møter din tunge. Etter en stund legger jeg meg ned ved siden av deg og lar en fjær gli over brystene og brystvortene dine, så videre nedover langs siden av din nakne kropp. Du sukker, du ligger med øyene lukket og bare nyter. Jeg lar fjæren gli sakte over magen din. Jeg vet at dette kiler -så jeg gjør det en gang til.                                    Deretter flytter jeg meg selv litt lengre nedover, og lar fjæren gli beregnende over din hofte. Jeg trekker den sakte over blomsten din. Du er våt. Jeg vil gjerne smake …men venter litt. Med fjæren sirkler jeg to ganger rundt klitten din.  Så følger jeg nedover mellom bena dine, deretter langsomt opp igjen. Det kiler på innsiden av dine lår, kiler i skrittet ditt og det kiler rundt rumpeballene. Du prøver å løfte deg unna. Du ligger fastbundet med et silkebånd til hver sengestolpe. Du må bare ta imot…

VÅKNE SAMMEN. Våkne opp ved siden av deg, krype helt inntil sengevarm litt søvndrukken kropp og kjenne at ting våkner …finnes det noen bedre start på en ny dag? Stryke over hverandres landskap, allerede kjent fra kvelden og natten før. Likevel er det nytt og spennende i dag, når jeg utforsker dine koller og dalbunner og kløfter. Langsom morgenelskov med masse kyssing, og dusje sammen etterpå....så frokost. Kanskje legger vi oss igjen etterpå -kanskje ikke?                         Jo, jeg tror jeg vil ha deg i senga, er sulten på litt dessert, så jeg slikker deg på magen. Med tungen min finner jeg veien nedover lårets innside, hvor jeg småbiter deg litt. Så streifer jeg fitteleppene dine med tungespissen og suger dem inn mellom mine lepper. Jeg smatter og smaker på deg, tungen deler leppene dine og utforsker deg… Deretter vandrer tungen min litt oppover… Du er helt nybarbert og glatt. Jeg liker smaken og duften av deg. Vi formiddagselsker, og sovner litt…

TUR. Vi har gått en tur ute i fint vintervær. Vi kysser og kliner litt når vi kommer inn. Så er vi på soverommet hvor vi tar av hverandre klærne og kryper inntil under en god dyne. Vi varmer hverandres kalde føtter, lar hendene følge kroppens linjer. Du ser meg inn i øynene, jeg stryker deg lett på et kinn, du kysser min hals. Fingrene som følger et kraveben, de husker øyeblikkene fra i natt…

RETT PÅ. Kanskje vi hadde kåtet hverandre opp under turen. Revet av oss klærne så snart vi var innenfor ytterdøra. Kjørt et rått og herlig bakstikk på kanten av kommoden i entreen. Så skulle jeg slikket deg til himmels på sengekanten etterpå…

LIGGER BAK DEG. Jeg kysser deg i nakken. Stryker deg nedover ryggen. Jeg kjærtegner rumpa di.

Du sovner…

Likte du dette innlegget? Abonner på NATTBRIS via RSS-feed, eller epost!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar