HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 13. mars 2009

Champagne til maten

6a00d8341c3c5c53ef00e54f5e48dd8833-640wi
Bordet har rutete duk og stearinlysene er satt frem. Du har på deg min favorittkjole -den uten noe under. Myk varm og kvinne kommer du tett inntil meg med et glass champagne til hver av oss. Du dufter nydusjet godt og jeg spør om maten er klar. -Mmm …har vært klar lenge den, sier du. –Hva skal jeg få og spise i dag da, spør jeg. –Samme som sist, do you mind? –Nei, akkurat det blir jeg nok aldri lei av, sier jeg leende. –Bra, sier du -da skal jeg servere det ofte! -Og du skulle jo ta med dessert. -Ikke glemt -den er med, sier jeg og kysser deg.

Du har god kyssemunn og en tunge som ligger litt på lur og må lokkes ut. I dag småbiter jeg deg litt i underleppen, det får tungen din til å spille. Jeg liker å kysse deg. Så klyper jeg deg i en brystvorte og du dytter låret ditt inn imot skrittet mitt. Jeg frigjør begge puppene dine og kniper deg i vortene. Du får det travelt med å kneppe opp skjorteknapper og hendene dine finner veien nedover meg.
>LES MER

To gardinklyper ligger i vinduskarmen, en innskytelse får meg til å sette dem på brystvortene dine og holde fast hendene dine. AU! sier du –aiii, det klyper hardt og du puster tungt, men klypingen er til å holde ut og du kommer over sjokket. Et øyeblikk blir du svart i blikket og biter meg hardt i underleppa. Det tenner meg også og jeg lemper deg fandenivolsk opp på kjøkkenbordet, dytter overkroppen din ned og binder armene dine til bordbeina med håndleddstroppene som du allerede har på. –Jeg serverer meg selv i dag, mumler jeg idet jeg griper den ene foten din og slikker deg mellom tærne. Jeg tar en stortå inn i munnen og suger på den. Mmm deilig. -38?, spør jeg. Jeg hører så vidt du svarer ja mens jeg suger og småbiter tærne dine. De er delikate og minner meg om snacksgulrøtter.

Jeg er sulten, så jeg slikker meg oppover innsiden av leggen din. Du stønner svakt idet jeg stopper opp i knehasen din. Jeg drar kjolen din opp så den ligger rundt magen din og du stønner enda en gang når jeg sprer lårene dine godt fra hverandre samtidig som jeg kysser og slikker deg på magen. Du grøsser når tungen min glir langs innsiden av det ene låret. Jeg biter deg mykt i det andre låret, kommer opp igjen og kysser deg på munnen. Gardinklypene på brystvortene tar jeg av nå og knar puppene dine til du stønner av lyst. Du ynker deg litt idet jeg klyper de ømme vortene. Så bøyer jeg meg ned og slikker langs utsiden av fitteleppene dine, opp og ned på begge sider.

Deretter tar jeg den store kilefjæra og stryker deg langs innsiden av leggene og lårene og videre oppover langs siden din. Fjæra kiler undersiden av puppene og stryker over de ekstra følsomme vortene dine. Jeg lar fjæra gli nedover magen og stryker den over fitta -opp og ned, opp og ned helt til du stønner igjen. Så bøyer jeg meg ned og slikker fitteleppene dine, suger på dem og klasker deg litt med håndflaten på innsiden av lårene. Du ynker deg. Jeg ser at vortene dine er blitt store og stive. Småkåt.

Jeg henter en pute som du får under nakken, benytter anledningen til å massere skuldrene dine litt og lar hendene fortsette nedover puppene. Jeg kysser, suger og slikker vortene dine til du stønner av fryd. Kilefjæra glir nedover kroppen din og du sukker idet den kommer til den myke huden på lårets innside, men jeg fortsetter nedover. Jeg tar din venstre fot og lar fjæra gli langsomt under fotsålen, deretter rundt knoken på utsiden av ankelen, så fortsetter fjæra opp til knehasen. Jeg ser på deg, du nyter behandlingen så jeg slikker fitta di med bred flat tunge. Du puster tungt.

Jeg stryker fjæra over brystene dine og rundt halsen. Så biter deg varlig i halsen samtidig som jeg tar frem kuken og dasker den lett på munnen din. Leppene slutter sultent om kukhodet mitt. Tungen din gjør meg stiv med en gang, og jeg må bare munnknulle deg litt før jeg dasker fitta di med kuken min. Nå ser jeg at du virkelig våkner, du puster tungt med halvåpen munn og jeg ser at kjønnet ditt har begynt å svulme. Jeg tar litt glidemiddel på meg selv, smører kuken glinsende stiv ..glatt. Deilig å runke slik mens du ser på. Det gjør noe med meg at du ligger der slik, at du har lyst på meg -men kan ikke røre deg. Jeg kjenner kåtheten og lysten min, og er fristet til bare å fortsette og la det sprute på deg. Men det er jo dessert idag, og det vil jeg ha...

Klitten din er stor nå, jeg ser den blanke perlen titter frem. –På tide å spise, sier jeg og legger munnen min vått over klitten din. Du hulker ..endelig. Tungen min sirkler rundt klitten, går opp og ned langs skaftet, sirkler rundt igjen og slikker på tvers, deretter opp og ned. Tungespissen leker med klitthodet til du stønner høyt. Så småbiter jeg deg litt i låret, munnen min kommer tilbake til klitten og suger seg varsomt fast mens tungen leker seg. Du puster tungt og trekker beina opp, legger føttene på bordkanten og trykker underlivet ditt opp mot meg. Jeg suger klitten inn i munnen min, slipper ut og suger den inn igjen til du hikster av lyst. Jeg slikker deg med flat tunge en stund og lar så tungespissen leke med klitthodet ditt. Tunga går en runde rundt fitteleppene og kommer så tilbake til klitten, hvor jeg skriver navnet ditt med tungespissen. De fem bokstavene igjen og igjen til jeg skjønner du er på vei. Da suger jeg meg varsomt fast med leppene mens jeg rister hodet lett fra side til side og begynner å nynne. Vibrasjonene i leppene mine sender deg over kanten, og lysten skyller gjennom deg mens du spenner kroppen i bue og hulker i en lang og voldsom orgasme. Til slutt legger jeg overkroppen min oppå deg, holder deg og kysser halsen din helt til du puster rolig igjen. –Velbekomme, sier jeg smilende. -Og nå, min kjære ...om du løsner meg vanker det dessert, sier du.

Jeg sjenker champagne til begge og setter meg på kjøkkenbordet med bena utenfor kanten. Du setter deg godt til rette på en stol foran meg, drikker litt og ser ertende på meg mens du begynner å runke meg sakte med den ledige hånden din. Jeg blir stiv og kjenner ilinger av lyst. Så frekt og opphissende å bare sitte og drikke vin mens jeg ser deg suge meg. Du tar champagne i munnen, plasserer leppene dine på kukhodet mitt og lar det gli inn i munnen din. Den kjølige vinen med boblene sender tinglinger gjennom kuken så jeg grøsser. Du svelger vinen og suger mens du tar meg inn og ut, inn og ut samtidig som hånden din gjør små roterende bevegelser rundt skaftet. Dette er du en mester i, du kunne gjøre enhver mann til din slave med denne behandlingen...

Jeg nyter øyeblikket og begynner å puste tyngre. Du spytter vått på kukhodet og masserer det med leppene og tunga di mens du suger lett. Åh.. Deretter løfter du opp kuken og du slikker med bred tunge frem og tilbake langs undersiden, på ballene mine, oppover kuken igjen og under kukhodet. Tungespissen din leker med strengen og det følsomme området rundt. Mmh...godt. Du tar kuken på tvers i munnen og slikker deretter suger du den inn i munnen din igjen. Så godt, så godt og du suger inn og ut, og inn og ut mens lysten bølger gjennom meg. Du suger og slafser og jeg kjenner det stiger i meg. Nå lager du bred tunge og sklir den frem og tilbake under kukhodet med halvåpen munn. Etterpå slikker du nedover kukskaftet til ballene, du slikker og suger dem inn i munnen din etter tur mens du runker meg. Du biter meg lett på pungen, blåser varmt og lindrer med varm våt munn, så slikker og tar du meg varsomt inn i munnen din igjen.

Du tar en slurk champagne og ser på meg mens du fingrer med pungen. Kuken står stramt rett opp og det blålige kukhodet glinser av ditt spytt. Når du kommer tilbake igjen rundt kukhodet med munnen full av champagne og samtidig runker meg kjenner jeg små eksplosjoner av lyst. Jeg holder hendene mine på hodet ditt og styrer din rytme.Din myke varme munn og tunge og hånd masserer kuken min, og du suger akkurat passe. Du slafser så spyttet renner og jeg stiger og stiger og når du klemmer rundt ballene med den ledige hånden kommer jeg med voldsomme rykninger og skriker høyt idet jeg spruter utover puppene dine.

Du gnir den varme sæden min sensuelt utover deg selv, deretter slikker du den krympende kuken ren mens jeg ynker meg av etterlyst.
-Neste gang, når er jeg ferdig med mensen kan vi godt knulle her på bordet, sier du skjelmsk.

Likte du dette innlegget? Abonner på NATTBRIS via RSS-feed, eller epost!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar