HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


torsdag 30. oktober 2008

Erotisk massasje -med litt ekstra....

 Noen ganger liker jeg å bare gi.....
Erotisk massasje

Med en gang hun kommer inn gjennom døren ser jeg at hun er sliten denne fredagen, hun har et lite drag rundt munnen som avslører henne, selv om øynene smiler til meg, og hun dufter like deilig som alltid når vi har våre møter.

Jeg forstår at nettopp i dag trenger hun å skjemmes virkelig bort, og etter at jeg har tatt kåpen og gitt henne en tett, lang klem sier jeg at i dag skal hun bare nyte -og ikke noe ellers.

-Åh, du er skjønn, hvisker hun med et lite lykkesmil.

Mens hun dusjer gjør jeg i stand rundt sengen, tar frem tingene mine, setter frem frukt, litt drikke, tenner stearinlys og slukker alt annet lys. Hun kommer i kimono med oppsatt hår og får et glass i hånden. Kommer inntil meg og legger hodet i nakkegropen min en stund, kysser meg på halsen og legger seg i sengen på magen. Kimonoen havner på gulvet og jeg legger den på en stol. Hvordan har du det, spør jeg. -Litt stiv i nakken, ellers bare sliten, sier hun.
Jeg stiller meg på kne ved hodeenden og begynner med skuldrene, fortsetter med nakken, bakhodet og tinningene, tilbake til nakke og skuldre og avslutter med overarmene. Stivheten slipper ikke av dette, men massasjen lindrer og øker blodstrømmen til de stive partiene.

Så begynner den ordentlige massasjen. Jeg bruker duftende massasjeolje som jeg varmer i hendene før jeg gnir den utover. Jeg fortsetter fra nakken og ned, skyver med flate hender nedover og så opp igjen, knar deretter hele ryggen, går flere runder. Så kommer turen til de store rumpemusklene, jeg passer på ikke å klype -og skrittet unngår jeg nå. Hun har en deilig fast pæreformet rumpe som jeg nyter å gni inn med den glatte oljen. Deretter masserer jeg nedover lårenes ut- og innsider, leggene får sitt og til sist føttene. De tar jeg litt hardt i, for hun er kilen i dag.
Så får hun et stort badehåndkle over seg for å holde varmen og får slappe av mens jeg drikker litt og tar noen druer. Hele tiden har hun vært helt stille, bare ligget der uten en lyd.

Jeg tar av håndkledet, tar tak i hoften og et kne og snur henne forsiktig rundt. Hun hadde jo nesten sovnet…. Nå begynner jeg ved fotenden, bruker passe med olje, gnir leggene, knar meg oppover forsiden og utsiden av lårene hennes, deretter gnir jeg -litt mykere- langs lårenes innside, passerer forbi det glattbarberte kjønnet og konsentrerer meg om mage, brystene, -åh, her blir jeg litt kåt- fortsetter så med skuldre og armer -først venstre, så høyre, helt ned til fingrene. Jeg knar håndflatene hennes lenge og avslutter det hele med å kysse fingertuppene. Hun ligger med lukkede øyne. Og draget rundt munnen er erstattet av et svakt smil, for hun vet hva hun har i vente…

Håndkledet på igjen -jeg har god tid. Jeg setter meg til rette i lenestolen, nipper litt drikke, tar en fersken og ser på henne men jeg runker sakte. Håret kan jeg løsne etterpå… Brystvortene trer tydelig frem gjennom håndklestoffet. Hun har en arm langs siden og den andre bak nakken, bena er lett adskilt. Jeg er verdens heldigste mann som får gjøre hva jeg vil med henne.

I dag velger jeg å ikke binde henne fast med de sorte silkebåndene jeg har i vesken. Ofte synes vi begge det er pirrende, men i dag med et litt slitent utgangspunkt kjører jeg trygg nytelse. Så trekker jeg håndkledet ned til navlen og knar puppestellet med massasjeolje til herligheten er ordentlig velsmurt og vortene står ut som norske jordbær til 19 kr.kurven. Mmm…jeg elsker jordbær rett fra kurven, og må bare bite litt i dem, slikke rundt, småbiter hardere til hun reagerer med et lite skrik….jeg vet hun liker det. Jeg er sikker på at jeg kunne bite hull og hun hadde likt det og. Men slikt gjør jeg bare ikke.

OK, nå er vi i gang. Hjortefot er på sporet, nedover til navlen, susser lett på mykt mageskinn, forlater solbrun hud, tungen min hilser på innsiden av et lår -jeg skiller bena hennes litt mer- hopper over til nabolåret, ned til knehasen og gjør helomvending. Nå har stifinneren fått los og jeg susser min vei over glatt underliv, utforsker, slikker, smånapper i hennes lepper med mine lepper, stikker en tunge prøvende inn -det smaker syrlig friskt. Verdens beste smak, synes nå jeg -det gir bud om …gleder. Hun stønner lett når hun kjenner tungen min, første lyd siden hun la seg ned. Jeg finner klitten med tungespissen og holder meg der mens to fingre tar over inni henne. Etter hvert bruker jeg hele tungeflaten på klitten og fingerpuler henne rytmisk. Hun kommer -slik hun alltid gjør, først med gradvis uro i kroppen, hun lager lyder, så spenner hun hele seg og skriker…. Jeg holder på til hun med en hånd trekker meg bort etter håret. Nok! Og hun hvisker: -Hold rundt meg! Jeg kryper opp og inntil henne i senga, holder rundt henne bakfra …helt til åndedrettet hennes er stilnet og kroppen så myk og avslappet.

Noen ganger vil hun ha flere orgasmer etter hverandre, men i dag virker det som all oppspart energi var samlet i denne ene. Hun ligger på siden fortsatt, jeg stryker henne på ryggen, på rumpa, og henter druer. Jeg ligger bak henne, forteller henne hvor vakker og deilig erotisk hun er og putter blå druer i munnen hennes. Hun nyter skamløst å skjemmes bort på denne måten, og jeg liker det selv, å være bortskjemmeren så og si.
Og nå skal jeg få min belønning også.

Men først henne, igjen. Jeg har lagt ut alt på forhånd på bordet ved siden av sengen, som en gourmet med sitt bestikk, et eget sett for hver rett. Og nå er dette måltidet kommet til desserten.

Hun har oppdaget at hun liker noe i anus, og i dag har jeg kjøpt en passe stor buttplugg -bare til henne. Jeg løfter litt på det øverste benet hennes, og med litt glidemiddel masserer jeg hullet mykt -rundt, så litt inn- deretter dytter jeg buttpluggen helt inn, den også med glidemiddel. Etter en rask håndvask, skjøteledningen ligger fremme… -og det er bare å plugge inn.

MX Fighter, det høres ut som et dataspill for guttenerder, men er verdens råeste vibrator med 2 hastigheter, stikkontakt og garantert virkning. Hun er slett ikke avhengig av den for at det skal gå, det er bare at med den kan hun få serieorgasmer! Og da er det godt å være tilstede -for meg også. Da er vi klare, dvs hun ligger jo der -passiv- som er hennes foretrukne rolle idag, mens jeg har tatt av meg min egen kimono og nå kommer jeg inntil henne.

Rygg, rumpe, lår. Kvinne. Mmm hun er deilig og varm, og hun puster litt hektisk -for hun vet hva som kommer. Jeg kysser henne i nakken, har glemt å løsne håret hennes og gjør det nå. Jeg kjenner at nærheten til kvinnen og forventningen gjør meg stiv mot hennes rumpe. Hun kjenner det og trykker svakt imot…hun er klar for meg, og jeg løfter det øverste benet hennes høyt mens jeg lar kukhodet gli nedover rumpekløften og fremover… og det finner veien inn helt på egenhånd, glatt og åpen som hun er etter forrige ”servering”.

Åh, så mykt og varmt -jeg glir sakte helt inn i henne, og holder meg der litt. Deretter knuller jeg seigt, sakte… Denne rytmen kunne jeg holdt i timesvis, men jeg har noe annet fore.

I stedet trekker jeg meg nesten helt ut, så kukhodet bare kysser kjønnsleppene -deretter inn igjen og så helt ut igjen, flere ganger. Jeg synes det er deilig, den følelsen akkurat idet jeg entrer kvinnekroppen, men hun kommer imot med rumpa og gir tydelig beskjed om at jeg har å holde meg på plass innenfor! So be it, jeg kommer helt inn og blir der, klar for uvær...
For med en brukbar gjenstand (meg) i fitta bakfra og MX Fighter på laveste speed rett på klitten er det ekstremvarsel som gjelder. Vibratoren har en stor gummipute, og det er umulig å bomme. Det er bare å legge den på og sirkle litt sånn rundt omkring og frem og tilbake og nyte naturkreftene.


Hun har av og til så kraftige serieorgasmer at jeg virkelig kjenner kuken blir knadd av sammentrekningene. Det er ganske godt, i tillegg til at det er så stort å oppleve orgasmene hennes mens jeg ligger rolig på orkesterplass. I dag teller jeg 5 –fem- før hun signaliserer at det holder nåJeg skrur av MX’en, holder rundt henne bakfra og begynner å knulle sakte, sakte.

Dette er massørens egen hyrdestund Jeg er jo temmelig stiv nå, og hun er plaskvåt og vidåpen, åh så glatt og varm hun er… Det er ganske vått på lakenet under oss -men det enser jeg ikke nå. Jeg kjenner hun kommer litt imot hver gang, som for å takke for maten -og vi faller inn i en rytme som øker gradvis, øker og øker, inntil jeg kommer inni henne med kraftige sprut og jeg skriker ut navnet hennes.

Som jeg ikke kan ta med her -for hun er gift.

3 kommentarer:

  1. Jeg sier bare en ting Nattbris - JA TAKK - når som helst :-)

    K

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig å kunne glede deg!

    SvarSlett
  3. Erotisk, vakkert, levende, nytende, deilig. Ganske enkelt praktfullt.

    SvarSlett