HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


tirsdag 21. oktober 2008

Truseløs i natten

En stille restaurant, andre gjester i rolig samtale, bordet mellom oss, en flaske hvitvin.
Hun er tekkelig og stilig kledt, genser tilkneppet i halsen, skjørt, sorte strømper med søm, høyhælte sko. Jeg ante en svak duft av Dior fra henne da vi møttes før vi kom hit.

Hun har de mest fascinerende hender, glatte og velpleide, med lange slanke fingre -uten neglelakk. Hun stryker seg på armene under genseren mens vi samtaler lett, kvelden er åpen...

Jeg sparker av meg en sko under bordet og stryker foten oppover en glatt nylonlegg. Hun tar en hånd under bordduken, løfter foten min og plasserer den mellom lett adskilte lår under skjørtet. Jeg flytter meg litt nærmere, strekker på benet og kan kjenne en strømpekant. Hun sitter stille, smiler, nipper til vinen. Jeg aker meg litt mer frem, føler meg frem med foten, hun glir umerkelig litt fremover på sin stol. Med en strømpekledt stortå rekker jeg akkurat frem til det myke partiet mellom lårene hennes. Jeg masserer mykt. Vi snakker ikke nå, hun ser på meg. Øyenfargen hennes synes ikke i den dempede belysningen. Jeg må ha en røyk, sier hun –blir du med ut? –Ja, gjerne, det passer meg bra der jeg sitter med nesten krampe i leggen.

Vi står på trappen utenfor, mot ytterveggen ved siden av inngangen. Hun røyker Marlboro. Det er kjølig, har regnet og stolene er våte. Jeg står inntil, legger en arm rundt henne. Vi småprater og ser på trafikken. Jeg lar hånden gli nedover baken hennes, og hun kommer en anelse nærmere. Hånden nedover under skjørtet, opp langs innsiden av et lår, kjenner glatt hud over strømpekanten. Har hun ikke..?

Jeg følger låret oppover og kjenner med fingertuppene nakent varmt kvinnekjønn. Hun står med en liten knekk i hoftene, røyker, ser på trafikken. Jeg føler meg frem, hun er våt, jeg bruker fingrene og masserer sakte…
Folk passerer uvitende inn og ut inngangen på den andre siden mens vi står der. Hun ser på meg.
-Mmm..så deilig du gjør det. Du visste det, eller? Jeg ser på henne, smiler og rister på hodet.
–Vi drar vel til meg etterpå? sier hun, spørrende, og jeg nikker, åndeløs.

Hun gir meg et smil og et raskt tekkelig kyss på kinnet. Og jeg hadde nettopp hatt to fingre inni henne…
Vi går bortover fortauet og ser etter drosje. Hun er ved siden av meg, høy, flott og truseløs i oktobernatten.

Likte du dette innlegget? Abonner på NATTBRIS via RSS-feed, eller epost!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar