HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 31. oktober 2008

Til morgenkaffen

Til morgenkaffen

Jeg ligger deilig i sengen, med morgenkaffe servert og en rose på nattbordet. Hun er på badet, mørkhåret og underdeilig fra i går kveld.
Og i natt -3 ganger- ...wow. Hun hadde sagt at det var sant, størrelsen var virkelig av betydning -for henne var det stor forskjell, og min var mer enn tilstrekkelig. Jeg blir stiv med en gang jeg husker det.

Hun kommer inn i sort kimono, og spør smilende om jeg vil prøve noe nytt -noe hun normalt bare gjør med meget gode venner. -Ja, svarer jeg, fortsatt høy på nattens øyeblikk. -Du kommer ikke til å angre, sier hun, -vi kommer til å bli helt spesielle venner…

Hun fester et silkebånd ved høyre sengestolpe og binder det så rundt foten min, ser på meg spørrende -vil du?

–Ja, så klart…

Hun smiler, kysser meg lett og binder meg til de tre andre stolpene. Jeg blir med ett litt utrygg, og på nippet til å angre. Hjertet slår -hvem er hun egentlig? Hva om hun forlater meg her, om jeg må på badet... Hun ser min fysiske reaksjon, forstår -vær trygg på at jeg vil deg bare vel, sier hun og legger seg stille oppå meg. Hodet i halsgropen min, hennes ben samlet mellom mine ben. Hun er myk. Tyngden, varmen hennes gjennom silken. Trygt.

Hun kysser halsen min, så brystvortene mine. Hun reiser seg opp, løsner kimonoen og slipper den på gulvet. Jeg reagerer med å bli hard igjen –mmm, hun er skjønn. Hun spør om jeg liker å slikke henne, jeg nikker -med ett tørr i halsen- der jeg ligger bundet på rygg. Hun griper rundt munnen min så jeg får trutmunn, slikker meg på leppene, stikker tungen dypt inn og kysser meg hardt -som om hun tar meg med tungen, det er uvant og pirrende.

Hun setter seg så på huk over ansiktet mitt. Alt jeg ser er kjønnet hennes som er helt tett på. Det er glattbarbert unntatt en kile av kort mørkt hår, som en pil ned -som kommanderer meg. Jeg følger pilen, susser og slikker kjønnsleppene hennes, lar tungen gli utenpå, langsmed, litt inni, treffer klitten. Hun stønner og underlivet hennes presser hodet mitt ned i puten. Jeg gjør det jeg kan godt, og hun lager nye lyder og trykker seg mot meg. Jeg liker jo å slikke -gi jenter orgasmer mens de ligger og mottar nytelsen av meg, men nå er det hun som styrer showet og har foten på gassen. Det er litt uvant, men jeg slikker og hun nyter det tydeligvis, men hun kommer ikke, ...bare de lydene.

-Så, takk, sier hun -det var deilig, du er god til dette.

Hun reiser seg og snur seg rundt -fortsatt overskrevs, men nå med rumpa til –et deilig syn- …skal hun suge meg? Hun står på kne, tar rundt kuken min og fører den inn i seg. Hun synker myk og varm ned på meg, og sitter deretter stille. Jeg kjenner jeg er dypt inne i kvinnekroppen –deilig, jeg kan kjenne pulsslagene mine inne den våte varmen.
Hun sitter helt stille, på huk over meg og bruker noe på seg selv. En vibrator, jeg så ikke den før.

Hun sitrer, skjelver og stønner nå, og jeg ser ryggmusklene hennes stramme seg. Håret hennes flommer nedover skuldrene, hun snur hodet og ser på meg – mmm, hun er vakker. Jeg kjenner skjeden trekker seg sammen nå, som om den masserer meg. Jeg blir enda stivere av det, men hun holder meg ubevegelig mot sengen. Det er uvant men godt -denne gang kontrollerer hun, og det føles trygt. Hun hulker i orgasme nå, -flere kommer på rad, og jeg kjenner sammentrekningene hennes godt siden jeg ligger stille selv. Til slutt glir hun av meg og kommer tett inntil meg, takknemlig og sier:Det var så godt.

Etter en stund kysser hun nakkegropen min, så munnen, følger kravebenet med leppene, deretter brystvortene mine, magen, lårene oppå og på innsiden –hun slikker pungen. Jeg er kortpustet nå, hun kysser kuken på undersiden, lar tungen gli oppover til punket mitt, dveler, hun er erfaren, jeg kjenner lystfølelsen stiger opp fra kuken. Hun lar tungen gli rundt, susser, åpner leppene og lar den gli inn. Hun strammer leppene og suger, roterer tungen rundt meg og lysten min øker. Så lar hun meg gli helt ut, tar kuken inn igjen i den varme munnen og holder den der. Hånden hennes er rundt skaftet, hun runker og suger og knuller meg, så deilig, og lysten stiger og stiger i meg. Hun ser på meg -smiler med øynene- og gjør det akkurat passe mykt og hardt og fort og sakte. Nå er det hun som kontroller lysten min og spiller på mine strenger. Jeg er like ved flere ganger, men hun kjenner det og stopper opp akkurat passe, og begynner igjen. Slik tar hun meg flere ganger til like før orgasme.

Så slipper hun meg, sitter opp, tørker munnen med håndbaken, kommer forover overskrevs og fører meg inn i seg. Fitta er myk, glatt, mye varmere enn munnen. Hun lar meg gli helt ut, så dypt inn igjen – flere ganger helt ut, men så får jeg bli der inne. Rytmen er hennes, mens sitringen i kroppen og elektrisiteten som stiger er helt min egen.
Jeg ser henne – ansiktet, de duvende brystene, kuken min mellom lårene hennes. Hun er deilig, vakker, svett. Håret har falt ned og skjuler ansiktet -hun kaster på hodet, finner øynene mine igjen og holder blikket mitt. Elektrisiteten stiger i meg, og hun smiler mens jeg hulker høyt når støtene rister gjennom meg og jeg spruter sæden min inn i henne.

-Takk, sier hun mens hun løsner båndene mine.

-Dette må vi gjøre igjen en gang, men nå er det tid for ristet brød og marmelade. -Vil du ha kaffe eller te?

~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar