HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


lørdag 8. november 2014

Nestemann

NestemannUnder skjørtet er jeg naken og glatt. Idet jeg lener meg over kjøkkenbenken og spriker med bena rekker jeg akkurat å tenke at han dufter av mann før kuken hans  spidder meg.

Vekten av ham presser meg ned imot den kjølige benkeplaten. Det grepet jeg har i skjorteflakene hans er holdepunktet til virkeligheten, alt annet dreier seg om kuken hans. Inni meg.

-Knullefitte, kaller han meg. -Luddertøshore. Ordene kommer i en sammenhengende rekke.

Jeg vir meg rundt og stanser munnen hans med et kyss. -Værsåsnill, hvisker jeg. -Gi meg mere.

Han gir meg sæden sin.

Jeg vasker meg ikke. Jeg lar det bare renne nedover lårene mine, mens jeg ser meg omkring etter nestemann.

~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar