HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 31. oktober 2014

Blind date

tumblr_me7t1bqd9T1r4zwd7o1_500

Hun tar meg imot, lettkledd slik vi har avtalt -men tildekket.  Med smilende forventning ber hun meg om å sette meg på sengekanten og bare se.

Først stiller hun seg opp foran meg, og starter med å ta av seg alt. Høy, formfull, flott og atletisk står hun der, bare to meter foran meg og kjæler med brystene sine. Deretter lar hun hendene gli nedover kroppen til det glattbarberte kjønnet, og mens hun begynner å ta på seg selv sitter jeg og kjenner hvordan kjønnet mitt svulmer og vokser seg stort og hardt inne i buksene. 

Damen kåter seg raskt opp, hvorpå hun åpner et skap og finner frem en usannsynlig stor, svart dildo som hun uten videre kjører opp i seg og bruker energisk, sittende på en stol -mens hun hele tiden holder blikket mitt fast. Jeg vil ikke være tilskuer lenger, kommer bort til henne og begynner med å kysse henne -først nedover halsen, så de struttende brystene. Det er da jeg kjenner den kåte duften hennes.

Jeg må bare smake, synker ned på kne og begynner med å slikke henne først på innsiden av lårene, så med lett tungespiss oppover langs fitteleppene, deretter borer jeg tungen inn i henne til hun stønner av vellyst. Så får hun to fingre opp i den våte fitta mens jeg lar tungen leke med klitten hennes. Damen kommer som et skudd, og smiler bredt til meg idet hun reiser seg, og ber meg sitte ned på stolen istedet.

Hun løsner beltet mitt, knepper opp buksene og frigjør den struttende kuken. Jeg får først en sugende deilig blowjob som får lysten til å stige i meg som et skudd, hvorpå hun reiser seg opp, trer seg rett ned på meg og begynner å knulle meg. Hun bruker kuken min som dildo mens de store faste brystene duver rett foran ansiktet mitt, og det røde håret flommer nedover ansiktet. Hun holder meg i skuldrene, mens jeg holder henne rundt livet og bare nyter all denne energiske lidenskapen som blir øst utover meg. Damen er underdeilig og påtent så det holder, og jeg kjenner hvordan hun er våt i korsryggen av svette. 

Jeg vil ta henne bakfra, så hun reiser seg og går bort til senga. Der snur hun rumpa til meg, støtter seg på armene og kaster et inviterende blikk bakover. Jeg tar soverommet i fire lange skritt mens  jeg vrenger av meg klærne. Et lite øyeblikk blir jeg stående bak henne og bare betrakte kvinneformen hennes og det åpne glinsende kjønnet, mens jeg holder rundt kuken som straks skal trenge inn i henne.

For riktig å sette stemningen, først noen sugende klaps på den faste rumpa før jeg entrer henne. Jeg tar godt tak i den tykke røde hårmanken og begynner å knulle henne dypt, helt til hun begynner å stønne høyt for hvert støt. Enda noen velrettede smekk på rumpa faller åpenbart i god jord, og jeg fortsetter å knulle.

Omsider er jeg så påtent at jeg må ha henne forfra, og jeg ber damen om å legge seg på rygg for meg. Sa jeg at hun er vakker? Jeg kjenner at jeg er nesten andektig idet jeg glir inn i henne igjen, holder meg oppe på armene og ser henne i øynene –mens hun folder bena sine rundt meg i favntaket.

Et vakkert påtent hunndyr med brune øyne som slører over når jeg spruter inn i henne. Helt lydløs er jeg vel heller ikke, for hun skynder seg å holde for munnen min.

Ah, en vakker hulder, og et erotisk møte jeg ikke kommer til å glemme.

~

1 kommentar:

  1. Det var spennende å lese hvordan du opplevde meg:-). Tusen takk for en deilig beskrivelse av meg og sexen:-).
    Kyss fra Sommerbris

    SvarSlett