HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 10. desember 2010

Collargirl

Ira and Igor 003_Vlad Gansovsky
Jeg står ved kjøkkenbenken idet du smyger deg uforvarende innpå meg. Plutselig har jeg et par hender foran øynene, men presset av dine umiskjennelige former imot ryggen og rumpa mi avslører deg. Jeg vrir meg raskt rundt så jeg kan gripe deg rundt livet og se på deg, se hva du pønsker på nå.
Du har fortsatt arbeidsklærne på, drakt, tekkelig bluse, håret stramt bakover.  Og collar.

Synet får kuken til å vokse i skrittet mitt, jeg trekker deg helt inntil og legger en hånd på rumpa di. Så tar jeg deg i nakken, bøyer hodet ditt bakover og kysser deg på halsen, rett under øret. -Jeg vil ha tøsemassasje, hvisker du og stønner når jeg svarer med å dra i collaren og suge øreflippen din inn i munnen. Med begge hender tar jeg deg i håret, trekker hodet ditt bakover og ser på deg. Lysten lyser i øynene dine og munnen er halvåpen av forventning. -Ned på kne, tøs.
>LES MER
Jeg lener meg bakover mot kjøkkenbenken og nyter følelsen når du åpner buksene mine, knapp for knapp. Du fisker ut kuken og kysser den lett på tuppen, etterfulgt av en rikelig dose spytt som renner nedover skaftet. Så tar du under ballene mine med en hånd mens den andre griper rundt skaftet rett under kukhodet og begynner å runke meg mens tungespissen din roterer rundt den lille åpningen. Jeg kjenner tungen nedover undersiden av kukhodet, den sirkler rundt og til slutt tar du meg inn i den varme munnen din. Du suger og runker meg helt til jeg rister, til det kjennes ut som jeg er like før spruten står ned i svelget ditt. Med en kraftanstrengelse drar deg av den glinsende kuken og opp etter håret.

Siklet renner fra haka di og øynene lyser av opphisselse. -Hva heter det, tøs? -Takk, Herre, hvisker du. Jeg stikker en hånd oppunder skjørtekanten din, og som ventet har du byttet jobbstrømpebuksen ut med stayups. Jeg konstaterer tilfreds at det ikke er flere tekstiler under skjørtet ditt. Du hikster idet jeg kjenner på den klissvåte fitta og jeg lar en fingertupp gli prøvende over fitteleppene. -Opp og stå. Så du er blitt kåt sånn helt av deg selv? Du trenger tydeligvis straff. Jeg tar et godt tak i collaren og fører deg foran meg opp trappa til 2.etasje.

Inne på soverommet ber jeg deg ta av drakten men beholde det lille du har av undertøy. Jeg setter jeg meg i en stol, holder lett rundt kuken min og betrakter deg mens du finner frem alt utstyret og legger det utover. Stayups understreker hvor høy du er, og de brede hoftene med den smale midjen gjør deg mer enn knullbar. Den sorte BHen skjuler fortsatt brystene dine. Kort mørkt hår, gnistrende gråblå øyne. Du er flott. Du legger deg på rygg i senga, sprer bena og ser på meg med tøseblikket ditt.

Jeg setter meg på sengekanten og ser på deg. Du er kåt, forventningsfull og puster tungt idet jeg lar fingrene gli gjennom håret ditt. Jeg trekker BH-stroppene sakte ned over skuldrene og kysser deg på halsen. Så drar jeg hele stasen ned rundt livet ditt og knar brystene med begge hender. De er deilig faste og akkurat en god håndfull slik jeg liker det. Jeg kysser nedover brystet ditt og frem til høyre brystvorte som er struttende stiv, og du hikster idet jeg gir den et tilfredsstillende lite bitt samtidig som hånden min kopper seg over kjønnet ditt og du sukker.

-Trodde du et lite øyeblikk at du skulle slippe straff, hva? Du rister ivrig på hodet og lykkes overhodet ikke i å se forskrekket ut der du ligger i stayups og BHen rundt livet.
Jeg skjønner at i dag må det kraftig lut til for å vise hvem som bestemmer, så jeg griper føttene dine behendig, samler dem og vrir rundt. –Snu deg på magen, tøs. Armer og ben spredt ut. Og det gliset kan du tørke av deg. Komme sånn uforvarende på og være kåt og førførende er ikke Tøsas rolle. Skjønner? Jeg får ikke noe svar, så jeg klasker venstre rumpeball så hardt jeg kan. Du skvetter til men skriker bare en gang. –Skjønner? –Ja, skal aldri gjøre det mer, klynker tøsa. Avtrykket av hånden min med spredte fingre står i rødt mot hvit hud. Sånn skal det være.

Jeg fester mansjettene på håndleddene og strammer så armene dine er strukket rett ut til siden. Deretter fester jeg mansjetter rundt anklene og tjorer bena dine med god spredning, så kjønnet ditt og rumpa di er fullt tilgjengelige for meg. Jeg finner lyden av borrelås ganske pirrende, må jeg si. Kanskje ikke alle som har den assosiasjonen… Til slutt får du blindfold, og nå er du helt i min makt.

Du har lagt frem alt på det lille bordet, så det er bare å plukke. Paddelen frister, så jeg velger den som oppvarming. Jeg teaser deg på innsiden av lårene og i rumpesprekken før jeg begynner med lette klappende småklask vekselvis på begge rumpeballer. Så smeller jeg til akkurat der hånden traff. –ÅH, kommer det fra deg og du puster tungt. Du får tre til i rask rekkefølge på den andre rumpeballen før jeg fortsetter med småklaskene, som gradvis blir hardere.

Så stopper jeg opp og varsomt stryker hånden min over de sviende rumpeballene. –Pust. Inn gjennom nesa og ut gjennom munnen. Jeg stryker deg i korsryggen med en hånd til jeg kjenner du slapper av den anspente kroppen. Så smekker jeg til igjen. Paddelen treffer først en rumpeball, så den andre i rask rekkefølge. Ikke så hardt, men etter hvert som jeg jobber får rumpa en tilfredsstillende rød farge over det hele.

Så er det tid for tøsemassasjen. Jeg holder flasken høyt over deg og drypper sakte, så du kjenner hver eneste oljedråpe som treffer den såre rumpa di. Jeg klemmer hardere på flaska og styrer strålen mot korsryggen din og deretter nedover rumpesprekken. –Ah, kommer det fra deg. Så kommer hendene mine. Jeg gnir oljen utover korsryggen og rumpeballene og knar deg, fingrene mine glir ned i rumpesprekken din og følger den nedover mot kjønnet ditt og deretter opp igjen, flere ganger. Du stønner.

-Et deilig rumpehull du har der, riktig deilig, tenker jeg mens jeg trekker på meg en latexhanske og begynner å jobbe med det -og etter hvert har jeg to fingre inni deg. Jeg holder dem krysset og kjører sakte inn og ut og kjenner hvordan lukkemuskelen din slapper av. Så er du klar for mer og jeg strekker meg etter buttpluggen, gnir den inn med olje og du løfter rumpa en anelse opp idet jeg setter tuppen prøvende imot hullet ditt. Jeg arbeider pluggen forsiktig inn i deg, langsomt, langsomt med vridende bevegelser. Til slutt smetter den på plass med bare den runde flensen synlig mellom de røde rumpeballene dine.

Jeg slakker på tauene som holder anklene, strekker meg etter pisken og begynner med å la snorene gli ertende over kroppen din, armer, rygg, ben og så sakte oppover gjennom skrittet ditt. –Stå på kne, tøs. Jeg understreker kommandoen med et rapp over rumpa som får deg til å skvette opp i knestående, så tar jeg et par skritt tilbake. En knelende kvinne med blindfold og kun iført strømper er det Herren vil ha. Jeg fjerner BH’en helt, den forstyrrer estetikken for meg. Pisken er ikke så smertefull som paddelen, men den gjør rumpa di varm, veldig varm og sår -og rød. Jeg konstaterer til slutt at jeg er fornøyd med det visuelle resultatet, og ikke minst har jeg vist deg hvem som er sjefen.

Du hikster idet kukhodet mitt deler fitteleppene dine og jeg presser meg helt inn i deg. Jeg holder rumpeballene dine med hendene i kryss og begynner å knulle deg langsomt mens jeg betrakter deg. Du er nydelig, og du er min.

Skal jeg la deg få kuken i tøsemunnen etterpå? Langt ned i halsen så tårene spretter og du stritter imot mens jeg holder hodet ditt med begge hender? Eller skal jeg dra ut buttpluggen, helle på rikelig med olje nedover rumpesprekken din og så kjøre kuken inn mellom rumpeballene dine? Jeg kjenner den stivner ved tanken. Eller skal jeg bare bli hvor jeg er, i den varme våte tøsefitta? Tanken på å sprute inn i deg får lysten brått til å stige.

Jeg trekker kuken helt ut og runker ettertenksomt mens jeg kjenner etter hvordan jeg har lyst til å ta deg nå. Samtidig kjører jeg to fingre opp i deg så du stønner.

-Ah, dette er bare den BESTE måten å få jobben helt ut av kroppen, sier du.

-Ikke forstyrr, tøs! Må stoppe den tøsekjeften. Jeg strekker meg etter gag-ballen.
~

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker intimiteten du bruker ved å beskrive det her.
    Bra jobba. ;)

    SvarSlett
  2. Sexy: Takk for fine ord! Line:Da har jeg noe å hviske i ditt øre..

    SvarSlett