HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


søndag 24. januar 2010

Lyst – 50 ord

lipbiteBW
Jeg vil bare knulle deg.  Rå, ukomplisert sex -uten ord.  Blikket ditt, du biter deg i leppen, og jeg ser du er kåt.  Jeg tar tak i håret ditt og drar hodet bakover.  Mens jeg kysser halsen din trekker fingrene mine trusekanten tilside, og jeg glir sakte inn i deg.

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

3 kommentarer:

  1. Du også er inne på de korte for tiden.

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikke et spennende format?

    SvarSlett
  3. Jo, har hatt det temmelig artig selv med å utforske formatet nå januar mnd.

    SvarSlett