HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 15. januar 2010

Akkurat nå

 Akkurat_nå_crop_BW













 
Du sitter behagelig i stolen foran meg, og kommer nok ikke å flytte deg med det første -for du har latt meg feste armene dine til stolryggen.

Jeg holder blikket ditt mens jeg kler av meg.

Hendene mine glir sakte nedover magen min. Med den venstre tar jeg tak rundt ballene og knar dem lett. Høyre hånd griper rundt kuken og stryker den sensuelt. Først forsiktig og kjærtegnende, etter hvert blir grepet rundt den svulmende kuken fastere og hånden min pumper fortere.

Jeg trenger ikke dine hender, din munn eller fitte –akkurat nå.

Akkurat nå vil jeg bare at du skal se.

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

6 kommentarer:

  1. er vanvittig fasinert av dine skildringer og har sett meg nødt til å besøke siden din daglig.
    Takk for deilige erotiske fortellinger :)

    SvarSlett
  2. ååå....du har en nydelig blogg...kan bli vanedannende å innom her ja ;)))

    SvarSlett
  3. Herlig, fikk sansen for denne akkurat NÅ ;)

    SvarSlett
  4. BM, Bliss og alle dere andre: Takktakk for nydelige kommentarer! Keeps my mojo running..

    SvarSlett
  5. Fantastisk beskrivelse! Og jeg vil bare se...... kjenne min egen sitring fremkalles av å observere....

    "nytelsesfaktor"....

    SvarSlett