HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


lørdag 24. oktober 2009

Du lar deg ikke overse

20080425153421 

Du stiller deg opp i døråpningen, utstudert.

Jeg kikker opp fra boken min og ser at du har det ertende blikket ditt. Tøsen vil leke.

Jeg later som jeg overser deg og returnerer til boken –som med ett er blitt mindre interessant.

Du virvler rundt, med stram munn.  Og et kroppsspråk som ikke er til å misforstå. -Drittsekk!

Jeg flirer inni meg. Gi henne noen minutter.

Så  er du tilbake igjen  – uten klær, uten BH. Iført ditt favoritt knull-meg-nå korsett.

Og de knehøye skinnstøvlene, som du utålmodig dasker på.

Med min pisk.

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar