HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 4. september 2009

Stikkordet er nytelse

20080930121220

Jeg pakker et tau jeg egentlig har kjøpt til båten, det er så nydelig at jeg ikke har hatt hjerte til å ta det i bruk. Det er sort, mykt flettet og 25m langt. Det får følge i sekken av en flaske prosecco, massasjeolje, en myk, myk kilefjær, brystvorteklemmer og et blindfold.

Lå litt inatt og tenkte på hva slags aktiviteter jeg har lyst på. Jeg planlegger å pirre deg på grensen til galskap, og jeg vil selvsagt benytte meg hemningsløst av deg -utvilsomt ogå til din nytelse. Kjenner at tanken på deg, fastbundet, gjør meg både kjærlig og veldig kåt.

Jeg seg gjerne at du til å begynne med er iført det røde blondeundertøyet fra sist gang. Du kler rødt, og fargen står godt til det sorte tauet. Du skal nippe forventningfullt til din musserende vin mens jeg vikler tauet som et ornament om din solbrune kropp, som et fast og vedvarende kjærtegn.

Tauet skal holde hendene dine samlet som i bønn, kryste brystene dine som mine hender gjør det og holde anklene dine fast så ditt delikate kjønn blir holdt åpent og tilgjengelig for meg.

Vi passer sammen som hånd i hanske, du og jeg. Stikkordet er nytelse, kjære.

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar