HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 28. august 2009

Avstraffelsen -en fortsettelse

Del 1 finner du her
alexlemusqn9
Etter maskeradeballet –et lite nachspiel bestående av Nina, Camilla og meg. Nina befinner seg fortsatt fastlåst, henvist til tilskuerrollen som straff for at hun flørtet med en annen mann på maskeraden. Camilla hviler på sofaen etter forrige runde med meg. Jeg er ute på badet som snarest...
    
-Du Camilla, kan ikke jeg få kjenne huden din og få føle brystene dine mot mine, få smake på deg, og oppleve at du kommer -jeg ser jo at du har lyst. Kom nå og slipp meg løs mens han er ute, sier Nina. -Han har jo allerede fått sitt, så nå kan vel vi kose oss -uten at han blander seg inn?

-Mmm, ...kanskje det, svarer Camilla -litt usikkert men hun reiser seg likevel og går bort til Nina. Men hva gjør vi med ham, du tror vel ikke den oksen lar oss i fred et øyeblikk? -Han kan få smake sin egen medisin, sier Nina smilende. -Vi binder ham fast i senga, så kan han alltids få lov til se på. Nei du, vi blindfolder ham også -det blir han enormt kåt av! -Ja, det gjør vi ..bare han ikke blir for voldsom, sier Camilla.
>LES MER
-Åh, det var deilig å slippe løs -litt slitsomt å ha hendene bak ryggen så lenge, sier Nina. Etter at Camilla har åpnet håndjernene smyger Nina seg mykt inntil henne. -Hei, er du så kåt på meg, vi må ta oss av ham først vet du, sier Camilla. -Business before pleasure, hihi. –Enig, vi stiller oss på hver side av døråpningen og tar armene hans, og så smekker jeg på håndjernene, sier Nina.

Idet jeg kommer tilbake til rommet har jentene tent alle stearinlysene og taklyset er slått av. De overrumpler meg fra hver sin kant, og med armene bak på ryggen blir jeg veltet opp i senga og bundet opp mot hodegjerdet. Nina stiller seg foran meg, ser meg ertende rett i øynene og begynner å kle av seg, langsomt. Camilla setter seg i sofaen med et glass vin for å nyte synet.
    
Nina står nå i bare en liten rød truse, tynne silkestrømper, hofteholder og det sorte underbust korsettet hun har anskaffet for maskeraden. Hun stryker seg over brystene, hun knar og drar i brystvortene sine mens hun ser på meg en anelse spottende, som om hun vil si: -Vi jenter trenger vel ikke deg og din kuk! Så stikker hun to fingre langsomt inn i munnen sin, og dytter deretter hele hånden ned i trusa samtidig som hun fortsetter å kjæle med brystene sine. Hun står og kåter seg opp, og hun nyter å pirre meg der hun står rett foran meg, med spredte ben i de sorte høyhælte skoene og tar seg selv. Sexy bitch. Jeg kjenner kuken min reiser seg, selv om jeg prøver å spille uberørt.

-Kom hit, sier Nina til Camilla. -Vis deg frem for ham mens du tar av deg kjolen, og gjør det skikkelig ertende! Camilla reiser seg, åpner glidelåsen i ryggen på ballkjolen og lar den gli sakte helt ned. Hun står stille et øyeblikk før hun trår ut av den og lar den bli liggende der på gulvet. Nå har hun på seg de knehøye sorte støvlettene, en liten BH og ellers ingenting -trusa forsvant jo tidligere ikveld. Hun stiller seg rett bak Nina, hvor hun tar av seg BH'en og gnir brystvortene mot ryggen hennes mens hun kjæler og knar Ninas bryster. Camilla stryker hendene nedover Ninas kropp, over magen, så over hoftene og trekker deretter trusa av henne. Hun trykker det glatte kjønnet sitt mot rumpa til Nina og gnir seg opp og ned som en kjælen katt mens hendene kopper seg rundt brystene. Er det noe som får meg påtent så er det to jenter som leker med hverandre. Jeg kjenner det som et sug i magen, og kuken min som peker rett til værs avslører meg.

Fortsatt med en hånd i skrittet sitt strekker Nina den andre hånden bakover og leter seg frem til Camillas kjønn. Slik står de rett foran meg og tar seg selv og hverandre og gnir seg lystent mot den andre. Jeg kjenner det banker i kuken. Nina snur seg, fukter fingrene og gnir og kniper Camillas brystvorter til de står rett ut. Camilla skvetter til når Nina setter på henne vorteklemmene som hun har fått av meg, men Nina bare smiler og smånapper i lenken så Camilla ynker seg -men ser ut til å like det. -Nå blindfolder vi ham, sier Nina. -Han har sett nok nå, men han kan få høre, hihi.

Slik befinner jeg meg både bundet og blindet i senga mens de to damene leker rundt meg. Jeg har bare hørsel, lukt og følelse som forteller meg hva som skjer. Jeg oppfatter at de legger seg på senga, og av deres knising, stønning og enstavelsesord hører og føler jeg at de nyter hverandre uten hemninger. Ingen av dem rører meg direkte, men kroppsdelene deres streifer ansiktet mitt, brystet mitt, bena mine -og den strittende kuken min. De er så tett på at jeg kan kjenne den hete pusten deres iblant, jeg kan lukte de våte og kåte kjønnnene deres -likevel så pinefullt langt unna.

Etter noe som føles som en evighet tar Nina endelig av meg blindfoldet, men bare for å erte og pirre meg enda mere. De to kvinnene legger seg i 69-stilling, med Nina øverst og Camilla liggende på rygg. De smaker og spiser på hverandre, de stønner og ynker seg -og jeg har fullt innsyn til alt. Nå er jeg er så kåt at jeg kjenner at kroppen min bare bukter seg opp uten å egentlig ville det, i lengsel etter å rive seg løs og få være med på leken. Kuken min svaier blank og blårød i været, til ingen nytte.

Deretter legger Camilla seg på magen i senga, og Nina henter en blank svart dildo som hun smører inn med glidemiddel. Sakte, sakte presser hun den inn i Camillas rumpe mens hun hele tiden masserer inni kjønnet hennes og på klitoris med den andre hånden. Camilla stønner høyere og høyere. Etter at hun har fått orgasme flere ganger legger Nina seg på rygg og får G-punktsmassasje med samtidig slikk av Camilla. Nina løfter hoftene, hun klemmer bena rundt Camilla og kommer til slutt med et lite brøl. Til slutt legger de seg ned, tett omslynget, i øyeblikket tilfredse. Nina kikker bort på meg med et lurt blikk og lager kyssemunn.

Etter litt pause kommanderer hun Camilla litt bryskt til å stå opp på kne i senga, og hun tar tak i lenken som henger ned fra Camillas bryster. Nina spør meg om jeg synes Camilla er sexy slik, og jeg svarer ja. Så starter hun behandlingen med noen få oppvarmende klaps, hvor Camilla gir fra seg et overrasket gisp og begynner å puste raskere -dette hadde hun nok ikke ventet. Så gir Nina henne en rekke skikkelige dask i rask rekkefølge, og Camilla ynker seg. Nina legger en hånd på magen hennes, hun kjenner med fingrene nedover, men glir forbi fitta. Et skuffet utbrudd kommer fra Camilla, men så kommer Ninas fingre tilbake og glir inn i henne. Nina konstaterer fornøyd at der er det rennende vått -behandlingen har gitt resultater. Nina gnir fingrene mot G-punktet og et kjempekåt -ååhhh- kommer fra Camilla.

Nina ber henne stille seg med baken mot meg, slik at jeg får fullt innsyn. Camillas fittelepper er store, hovne og mørkrøde, og saftene som renner ned langs hvert av lårene hennes lager mørke flekker på lakenet.-Se rett frem, din kåte tispe, sier Nina til henne. Jeg er så kåt at bankingen i kuken har spredt seg til hele underlivet mitt. Nina begynner omsider å løsne meg, og nå har jeg bare en tanke i hodet, å knulle den våte fitta rett foran meg -men Nina ber meg vente. Hun stiller seg foran Camilla og tar et godt tak under haken hennes mens hun samtidig strammer brystvortelenken. Camilla skjelver av kåhet, hun stønner og puster raskt. 

Avstraffelsen-Nå, sier Nina til meg, og hun ser Camilla rett inn i øynene mens jeg styrer den blårøde kuken min inn i henne, Camillas øyne vider seg ut, og det kommer et lettelsens sukk fra den rødmalte munnen hennes. Hun har verdens saftigste trange fitte, og følelsen av endelig å gli inn i den varme kroppen hennes er enormt deilig. Jeg holder hardt i hoftene hennes mens jeg knuller henne.

Allerede ved andre tak kommer det et litt aggressivt -mmm fra Camilla, som tegn på at oppbyggelsen allerede er på vei. Nina ber Camilla holde øynene åpne hele tiden og ser henne inn i øynene. Hun spør Camilla om det er godt, og får et langtrukket ja til svar og et litt skjelvende sukk.

Jeg tar et godt tak i håret til Camilla og drar hodet hennes bakover samtidig som jeg tar henne hardere, fortere. Hun stønner høyt for hver gang, og jeg kjenner at kuken min blir enda stivere. Nina gir kvinnen som er gjenstand for min nytelse et dypt tungekyss, så lar hun kinnet skli langs Camillas slik at hun tilslutt hviler kragebenet sitt mot hennes krageben, og slik kjenner hun rytmen samt pusten, sukkene som går gjennom Camillas kropp og inn i sin egen.

Nå er jeg kuken min, alle nerver ender der -resten av kroppen bare henger på. Lysten skyller gjennom meg, jeg kjenner åndedrettet mitt øker og pulsen hamrer, har ikke vært så kåt på det jeg kan huske. Til slutt er jeg bare en storm av lyst og rytmen som øker, og rumpa hennes foran meg og kuken som glir inn og ut av henne og magen min klasker imot og nå skriker hun ut for hvert støt og jeg kjenner ballene mine dasker mot kjønnet hennes.

Idet jeg eksploderer og kjenner sæden min pumpe støtvis inn i henne fanger jeg blikket til Nina, deilige fantastiske Nina som holder rundt Camilla og ser kjærlig på meg mens jeg elsker henne gjennom Camillas kropp.
~

2 kommentarer: