HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


tirsdag 28. april 2015

Som en tøs

lesbian-erotica-elizabeth-hart

Jeg ser dem ikke. Blindfoldet er fortsatt foran øynene mine, men jeg kan kjenne dem og høre dem. De er tre, og de er overalt. Med hender, munner, tunger. Jeg kjenner kroppene deres inntil, oppå og inne i min egen kropp.


Jeg kjenner lepper som kjærtegner hoftene mine, rumpa og innsiden av lårene. Hender som deler rumpeballene mine og en ivrig tungespiss som utforsker meg fra korsryggen og nedover, som slikker rumpehullet mitt begjærlig, deretter kjønnet mitt. En hånd lister seg innunder meg, finner klitten og begynner å massere den. En annen hånd smyger seg under brystene mine og finner en brystvorte som krystes langsomt.

Jeg kjenner munner, tunger, tenner og hender over hele meg, de berører mine mest intime steder, og jeg kjenner fingre som utforsker kjønnet mitt og rumpehullet mitt. De tar sin gode tid, men omsider kjenner jeg en tung kropp over meg og en hard kuk imot rumpa, den sklir nedover mellom rumpeballene mine. Kuken er så vidt inni meg, men så trekker han  seg ut igjen.
 
Igjen og igjen skjer dette, helt til jeg kjenner at jeg er så våt og så hoven at det eneste jeg klarer å tenke på er å bli fylt opp, å bli tatt. Tatt hardt, helt til bunns -av alle sammen etter tur. Som en tøs.
~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar