HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


torsdag 5. mars 2015

Fem menn


Så er vi omsider fremme ved rommet. Du åpner døren, leier meg inn og tar av meg blindfoldet.
Foran sengen står fire nakne atletiske menn og ser smilende på meg. Munnen min bare gaper ved synet. Du må bare le av ansiktsuttrykket mitt, og så trekker du kjolen over hodet mitt. Du fører meg frem imot sengen, og alle fem begynner å kle av meg. Hofteholder, strømper, BH og truse. Jeg er naken, og kan kjenne hvordan hjertet mit banker.

Jeg får såvidt med meg at også du er naken, før mennene anbringer meg på sengen. Alle begynner å berøre meg og kysse kroppen min. Brystvortene mine står rett ut, og jeg kjenner jeg er klissvåt. To av karene velger seg hvert sitt bryst, og en tredje finner seg til rette mellom bena mine.

Du kysser meg på munnen og på halsen, og femtemann kjærtegner meg over det hele med en lang kilefjær. Opplevelsen av fire munner som samtidig stimulerer de mest sensitive delene av kroppen min kjennes utrolig, og på rekordtid er jeg klar til å komme. Jeg hikster idet skjelvingene går gjennom kroppen min.

Før orgasmen min er over spretter han som slikket meg opp, og kjører kuken inn i plaskvåte meg. Han lar de de andre mennene klart og tydelig få vite hvor deilig trang fitta mi er. Du dasker kuken kjærlig imot leppene mine, så jeg åpner lydig munnen og svelger hele den deilige lengden din.

De to karene som har kost seg med puppene mine lar hendene mine få kjenne to harde kuker, og jeg begynner å runke dem ivrig. Jeg ser mannen med kilefjæren kjører en hånd på seg selv, og jeg er like ved å spørre om når det blir hans tur, men da begynner både du og han som knuller meg å stønne høyt. Dere kommer nesten samtidig og fyller munnen og fitta mi med varm sæd.

Begge trekker seg tilbake til lenestolene i rommet for å hente seg inn og å se på. De to gutta som jeg runket rykker inn i stedet, og femtemann får endelig kjenne hånden min rundt sin bankende kuk. Idet par nummer to er ferdige med munnen og fitta mi er sistemann nær bristepunktet. Du snur meg rundt så han kan ta meg bakfra, samtidig som jeg suger deg klar for en ny runde. Sistemann kommer som et skudd, og de andre stiller seg opp for sine andrerunder.

Jeg drypper med sæden fra fem ulike menn, og jeg nyter hvert sekund.

~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar