HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 10. oktober 2014

5 stjerners restaurant

tumblr_n2vwxzPe4B1scev03o1_1280

Når jeg møter ham på flyplassen er det første gangen vi ser hverandre, for inntil nå har vi bare chattet. Han passer til beskrivelsen, og klærne stemmer -så jeg vet det er ham. Han sier ingen ting. Jeg på min side forteller om flyturen, spør hvor lenge han har ventet, sånne ting man spør om når man er smånervøs og ikke kjenner den andre. Alt han gjør er å ta meg i armen og styrer meg mot bilen som står parkert rett utenfor terminalen.

Vel inne i bilen fortsetter jeg forsøket på etablere en samtale, men han bare åpner buksene og griper meg i nakken mens han tar ut en sovende kuk med den andre hånden. Jeg åpner automatisk munnen idet han tvinger meg ned. Hånden hans styrer hodet mitt opp og ned på den raskt stivnende kuken. Jeg kjenner med ett at jeg er kliss våt.

Jeg registrerer at bilen beveger seg. Han kjører, og jeg suger. Etter en tid merker jeg at bilen stanser, og jeg hører vinduet på førersiden åpne seg.

-Femti kroner, sier en kvinnestemme.  -Fin dag, ikke sant sier han.  Det er første gangen jeg hører stemmen hans, men han snakker ikke til meg.

-Nydelig, sier kvinnestemmen, -men ikke så fin som din dag.  De eneste lydene som kommer fra meg er slurpelyder.

-Kvittering, spør damen.  -Ja, takk svarer han.

Jeg kjenner rykningene og munnen min fylles av varm, salt sæd. Han holder nakken min nede i et jerngrep mens han tar imot kvitteringen med den andre hånden. Sammen med den siste spruten hører jeg lyden av vinduet som går opp, og vi kjører. Han holder hodet mitt nede, og jeg slikker ham ren som den gode tøsen jeg er. Til sist slipper han meg og tilbyr meg lommetørkledet ifra brystlommen på dressjakken.

-Jeg vet om en fantastisk 5-stjerners restaurant. Han snakker til meg for første gang. -Jeg tror du kommer til å like deg der.

Jeg sier ingenting, bare slikker sæden hans av leppene mine.
~

1 kommentar:

  1. Rått, usminket men beskriver brutalt og med enkle ord hva vi higer etter.
    Takk for fin ..og inspirerende lesing.
    P

    SvarSlett