HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


onsdag 17. desember 2014

Bord til to

248237_158754290965109_1325573002_n
 
Du og jeg er på en av byens bedre restauranter, prototypen på et stilig par ute på byen. Vi sitter vis-a-vis hverandre, og under bordduken sprer du lårene for meg så den tettsittende korte kjolen glir enda lenger oppover lårene dine. Bare jeg vet at du har slett ingen truser på -for jeg var der da du på gjorde deg klar.
 
Over bordet går samtalen om jobbene våre, venner, huspriser og hobbyer. Under bordet kjenner  du hånden min kommer, deretter fingrene mine som lister seg oppover låret og finner det allerede fuktige stedet ditt. Med pekefinger og langfinger berører jeg det hårløse glatte kjønnet ditt, jeg kjærtegner deg med en finger på hver side av åpningen. Når jeg kjenner at du er klar åpner jeg deg og langfingeren glir inn.
 
Utad fortsetter samtalen som før mens jeg holder blikket ditt, det er nesten som jeg utfordrer deg til å bryte skuespillet og til å la kroppen gi til kjenne det som skjer. Under bordet fingerpuler jeg deg med to fingre nå, og når den tredje kommer kjennes det nesten som om hånden min er på vei inn i deg.
 
Kelneren kommer bort til oss og sjenker mer vin i glassene. Jeg holder hånden stille, fortsatt med begge fingrene inne i deg. Du sender kelneren et anstrengt kort smil. Du har rødme i utringningen, og jeg kan se hvordan fargen kryper oppover halsen din. Omsider forsvinner kelneren, og jeg gjenopptar aktiviteten under bordet.
 
Fingrene mine glir ustoppelig inn og ut av deg, som en maskin. Jeg kroker fingrene og finner det oppsvulmede området som jeg vet vil bikke deg over kanten. Jeg kan kjenne duften din nå, og snuser den inn gjennom nesen. Ordene svikter deg, du knyter hendene opppå bordduken og blikket ditt blir uklart idet du kommer. Du er helt inne i deg selv, du hører ingenting og kjenner bare bølgene av lyst som skyller gjennom deg. Men ikke en lyd passerer dine lepper.
 
Så er du tilbake hos meg.
~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar