HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 19. oktober 2012

Min -for en stund

 
tumblr_m7oa25dNbn1qjdnyzo1_1280
 
I heisen på vei opp har jeg det velkjente suget i magen og kjenner det svulmer i buksa. 
Hendene mine knar brystene dine mens leppene dine lukker seg mykt rundt kuken.  Tungen min kjenner smaken av fitta di.
 
–Halloo. Du ligger på sengen, som på bildet du sendte bare for noen små minutter siden.
 
-Kåt?  –Mmm, sier du mens du stryker deg nedover armene, som for å understreke at resten akter du å overlate helt og holdent til meg.
 
Med et smil trekker jeg tauet opp av jakkelommen, binder leggene dine opp imot lårene og fester håndleddene til sengestolpene. Jeg kler av meg, setter meg på sengekanten og stryker fingertuppene lett over hoftene og magen din.
Du er nydelig. Og min. 

Men nå vil jeg ha vin. Jeg trekker opp og heller musserende i glasset, jeg skvalper vin i navlen din og lepjer det i meg. Så fyller jeg på mer, det flyter utover magen din og sildrer nedover i to små bekker, en på hver side av kjønnet ditt.
Jeg slikker vinen varsomt opp, og du stønner, vil ha tungen min. Ikke ennå, kjære.
 
Jeg øser våte kyss utover brystene dine, og slikker vortene begjærlig. Så  strekker jeg meg etter glidemiddelet på nattbordet, skvetter rikelig over brystene dine og gnir det inn med dvelende bevegelser.
Jeg setter meg overskrevs, klemmer brystene sammen rundt kuken, puler deg med langsomme tak mens jeg knar vortene mellom tommel og pekefinger. Du puster tungt med åpen munn.  De røde leppene dine, så fristende.
 
Idet jeg dasker kuken imot munnen din tenker jeg på den første gangen du fortalte hvor godt du likte å suge meg. Tungen din kommer og slikker meg under ballene, du lar den gli fra roten og helt opp til tuppen, gang på gang.
Du slikker meg begjærlig som om jeg var en iskrem før leppene dine til slutt lukker seg rundt kukhodet. Åh ja. Du suger og slafser og stønner mens jeg holder de fastbundne armene dine. -Liker du forspillet? Alt du kan er å nikke. 

Tid for taktskifte. Jeg tar plass foran deg, tar godt med glidemiddel i hendene og masserer innsiden av lårene dine oppover mot underlivet. Fingrene mine sirkler rundt kjønnet ditt, og du gisper idet jeg omsider tar fitteleppene dine mellom tommel og pekefinger og knar dem forsiktig. Jeg gnir deg inn med glidemiddel helt fra rumpesprekken og opp til navlen, og så tilbake igjen. For hver gang glir fingrene mine litt lenger inn i deg.
 
Til slutt glir to fingre helt inn i det glatte hullet ditt, og du rykker til når tommelen min varsomt berører klitten.  
Jeg masserer kjønnet ditt med den ene hånden, mens jeg runker sensuelt med den andre. Lårene dine skjelver og du spenner hele kroppen til du nesten går opp i bro. Jeg fortsetter å massere deg inni og utenpå samtidig, og nyter synet idet du kommer med et skrik.

Tid for rumpehullet ditt.  Jeg masserer deg til du blir vant til fingeren min og du slapper av, vidåpen og rennende våt.  Du hikster overrasket idet jeg dytter buttpluggen inn i deg. Jeg har vært og handlet. Jeg stiller meg foran deg og runker sakte mens jeg ser på deg. Du blir alltid urkåt av å se meg gjøre det, så jeg spør om du vil ha kuken min, og du svarer med et knapt hørbart -Ja.
 
Varsomt lar jeg kuken gli frem og tilbake over klitten din før jeg styrer den såvidt inn mellom de oppsvulmede fitteleppene dine og spør om du vil ha hele. -Ja, ja svarer du tungpustet.  Med den ene hånden tar jeg rundt meg selv og masserer ballene mine lett og nyter øyeblikket. –Tid for trening, tjue repetisjoner. Du adlyder med å knipe sammen og forsøker å skyve kuken ut. Deilig.
 
Så omsider får du hele kuken, og med buttpluggen er du deilig trang. Jeg støtter meg på strake armer og borer kuken min inn i deg igjen og igjen. Din orgasme trigger meg, du er så våt og glatt og varm og jeg kjenner hvordan lysten tar meg, underlivet er elektrisk og kåtheten tar over. Brystene dine duver bakover for hvert støt, du rykker i tauene som holder deg, øynene er halvåpne og du mumler: –Knull meg hardere. Jeg kjører på, fortere og fortere og kjenner det bølger opp inni meg, inntil jeg eksploderer inn i deg. Til slutt synker jeg ned og holder deg tett inntil.
 
Oh sometimes I see her undressing for me,
she's the soft naked lady love meant her to be
and she's moving her body so brave and so free.
If I've got to remember that's a fine memory.

And I know from her eyes
and I know from her smile
that tonight will be fine,
will be fine, will be fine, will be fine

-for a while.
 

~

1 kommentar:

  1. Blir helt mør jeg.. mmm.. lyst på.. BRUK meg i din neste deilige fantasi..

    SvarSlett