HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 3. august 2012

Senere...

tumblr_kzjmjuGNhk1qzl0f0o1_400bw 

I korridoren sier jeg noe vittig til Christian fra regnskap, og vi ler godt begge to idet jeg svinger inn til meg selv. Jeg strekker en hånd bak kontordøren, åpner klesskapet og griper etter en ledig henger til jakken min samtidig som jeg fortsetter samtalen.

Jeg skvetter til idet noen tar rundt håndleddet mitt og plasserer hånden på et nakent bryst. Et øyeblikk står jeg himmelfallen og ser på deg inne i skapet mitt, med alle klærne i en haug rundt føttene. Du holder en finger foran leppene hysj, hvisker du og fortsetter: senere -med et blikk imot den åpne kontordøren hvor min kollega er akkurat utenfor synsfeltet ditt. Jeg greier bare å nikke åndeløst og kjenner at jeg begynner å sitre ukontrollert. Dette skjer ikke.
>LES MER
Du tar imot jakken, tar den på deg og jeg ser hvordan foret glir friksjonsløst over den nakne kroppen din. Jeg rekker å se hvordan jakken rammer inn kroppen din med de nakne brystene før du musestille lukker skapdøren inntil.

Så sitter jeg der bak skrivebordet mitt, mens Christian står intetanende i døråpningen og skravler videre. Jeg hører ikke et dugg av det han sier. Senere, ordet går og går inne i hodet mitt. Du er virkelig der inne i klesskapet her på jobben min.

Hvordan har du tenkt at dette skal fortsette, det er alt jeg klarer å tenke på.
*   
Omsider går skravlebøtta, jeg lukker døren og åpner klesskapet, hvor du straks legger armene rundt livet mitt og kysser meg begjærlig. Nølende besvarer jeg kysset, bevisst på at kontoret ikke lar seg låse. Hendene dine stryker ivrig nedover meg og med ett har du fått åpnet smekken min og lirker hånden innenfor. Behendig fisker du kuken ut i det fri og ser triumferende på meg mens du runker meg stiv. Aah.. Så synker du ned på huk foran meg. Om noen kommer banker de vel på…

Du har mange gode egenskaper, og jeg setter pris på dem alle. Men du suger så det gjør meg vanvittig. Nå ser jeg bare hårmanken din ovenfra idet du sakte tar meg helt inn. Så slipper du meg ut, trekker pusten og kaster et blikk opp på meg før du griper rundt kuken, lukker leppene rundt den og begynner på alvor. Jeg holder meg fast i klesskapet og prøver å fokusere blikket på noe nøytralt, en telefonliste eller noe. Lystfølelsen øker, den jager langs ryggraden -og så slutter du brått.

Dette er en av spesialitetene dine. Du bare stopper når du kjenner jeg er på tur. Det er sinnssvakt frustrerende, og du ser glisende opp på meg vel vitende at nå har du meg i din hule hånd. Så starter du igjen -og det er like sinnsykt deilig, en katapult av lyst og jeg kjenner det stiger i meg.
Enkelte ganger stopper du en gang til, med det samme brede gliset. Du får ris om du gjør det enda en gang.

Før du rekker å sette igang igjen banker det på døra. Hodet klart! Pulsen hamrer i brystet mitt. Jeg river opp bukseknappen, stapper kuken innenfor og drar opp glidelåsen, imens får du rettet deg opp og trekker deg tilbake i klesskapet.

-Et øyeblikk, sier jeg mot den lukkede døren. Jeg retter på klærne, setter meg bak skrivebordet, lukker øynene og puster dypt.

–Kom inn. Jeg kjenner kuken skrumper i rekordfart.

Det er Fransesca, hun er fra Søramerika og har litt stor rumpe men en midje jeg gjerne skulle holdt rundt mens kukhodet mitt glir inn inn mellom de runde rumpeballene hennes. Hun er sprek, sykler hver dag og har sikkert faste rumpemuskler. Jeg knar dem i tankene mens hun viser meg økonomirapporten hun har med, og kjenner jeg hardner deilig igjen.

-Lukker du døren? sier jeg idet hun går.
*
Nå er jeg kåt. Jeg klarer ikke tenke på noe annet enn at du er der inne i skapet, kun iført min dressjakke. Våt.
 
Jeg lar forsiktigheten fare og sier lavt gjennom skapdøren: -Snu deg med rumpa ut og hendene imot veggen. -Bena fra hverandre. Du vet meget godt hva det innebærer. Jeg gjør meg klar, frigjør den struttende kuken og stryker den med venstre hånd mens jeg åpner skapet. Der står du, vid åpen og klar.

Jeg griper deg rundt hoftene og lar kukhodet finne veien inn selv. Ikke drøye, kommer det noen nå... Spenningen trigger meg, jeg er stålhard og pumper inn i deg gang på gang og du har verdens deiligste rumpe og fitta er en fløyelshanske som klemmer deilig rundt meg. Du jokker imot, rytmen øker, og jeg kjenner sammentrekningene dine rett før jeg kommer og pulserer og spruter inni deg.

Etterpå er du en stille flirende og lettere tilsjasket tøs, lykkelig over at planen din virket. Jeg tar hodet ditt i hendene og øser kyss over pannen, kinnene, nesen og munnen din til takk. Hva nå? Du klarer ikke å få på deg klærne inne i klesskapet, og iallfall ikke fikset på utseendet såpass at du kan vise deg for verden. -Jeg står utenfor kontoret, så du kan få ordnet deg.

I korridoren later jeg som jeg studerer oppslagstavla mens jeg venter. Francesca vinker på meg fra sin åpne dør, og det går noen minutter der. Når jeg kommer tilbake står døren min på gløtt og bare en svak duft av parfymen din henger igjen.

Ikke før jeg har satt meg ned for å summe meg ringer telefonen, og sjefen ber meg komme bort hvis jeg er ledig. Jeg slenger på meg jakka og sveiper innom do på veien for å sjekke utseendet. Idet jeg knepper jakka merker jeg noe i en lomme.

I et lite øyeblikk står jeg med lukkede øyne og snuser inn duften fra de våte trusene i hånden min. Du, altså.

Så tar jeg meg sammen og går for å jobbe.
~    

2 kommentarer:

  1. Ohhh... Er det lov å ønske seg en fortsettelse?!

    SvarSlett
  2. Det er det, og det får du. I to omganger. Håper det faller i smak.

    SvarSlett