HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 27. april 2012

Overraskelsen

BRUKE DEG - "De har fått orientering om hvor dine følsomme punkter befinner seg - og begge skal få bruke deg som de selv lyster. I utgangspunktet vet du ingenting, ikke at vi får besøk, ikke hvor mange de er og slett ikke hvem de ukjente hendene og munnene tilhører. "

~

Du er til å spise opp. Men akkurat idag er det ikke jeg som skal gjøre det.

Du ringer på samtidig som en festglad gjeng ankommer til naboen, og når du kommer ut fra badet er du forførerisk lettkledd i bare undertøy og strømper. Smilende smygende erotisk kommer du tett inntil og forteller hvor spent du er. Der og da får jeg avsindig lyst på deg, og vurderer et øyeblikk å dra deg inn på badet igjen. Jeg behersker meg, knyter på deg blindfoldet og fører deg inn på soverommet hvor jeg anbringer deg liggende med armene bundet til sengen. Så setter jeg meg i lenestolen i hjørnet av rommet og tekster en melding.

Kort tid etterpå ankommer våre gjester, og jeg gir tegn til at de kan begynne. De to har ikke truffet hverandre før nå nettopp, de har fått orientering om hvor dine følsomme punkter befinner seg -og begge skal få bruke deg som de selv lyster. I utgangspunktet vet du ingenting, ikke at vi får besøk, ikke hvor mange de er og slett ikke hvem de ukjente hendene og munnene tilhører. Ingen ytrer et ord, de eneste lydene du oppfatter er klærne deres som faller til gulvet.

De to var ikke vanskelige å be når jeg først hadde funnet dem og forklart opplegget. Nå når de er nakne sammen for første gang legger jeg merke til at hun ser småsultent bort på kuken som vaier foran ham idet han nærmer seg deg. Jeg vet selv at hun er en høyst knullbar dame, men til ham har jeg simpelthen fortalt at hun bare er interessert i fitte. Så blir han desto mere fokusert på deg.

Innledningsvis skal du få nyte oppmerksomheten som bare en annen kvinne kan gi deg. Når du kjenner hendene hennes gli over kroppen din og munnen hennes imot din egen skal det demre for deg at dette er en kvinne. Idet dette går opp for deg kjenner du stive brystvorter som streifer leppene dine. Hun er lekkert svai i ryggen der hun setter seg over ansiktet ditt med duvende bryster, halvåpen munn og lukkede øyne. Jeg kjenner jeg blir ganske kåt av å se dette for meg.

Du kjenner duften av kjønnet hennes tett på, og munnen din åpner seg begjærlig. Da er du ikke lenger bare pirrende overrasket, men bankende sultent kåt. Du håper at samtidig som hun senker underlivet sitt mykt imot munnen din skal hun også lene seg forover, åpne deg opp med hendene og bore tungespissen sin dypt inn i deg slik du har drømt om.

Men du er fortsatt uvitende om at vi har to gjester, inntil hendene hans overraskende sprer bena dine, fingrene glir inn i deg og munnen hans lukker seg rundt klitten. Jeg har fortalt at du liker det håndfast fra starten -ikke noe varsom lett tungespiss for deg, nei. Du vil ha varene med en gang. Tre fingre i fitta, en sulten munn rett på klitten og du spruter garantert. Du stønner, nei du hulker halvkvalt inn i fitta hennes idet han setter igang på deg.

Han står på kne og bruker fingrene på deg med kuken pendlende i takt mellom bena. Jeg gleder meg til å se ham avsløre kjønnet sitt for deg, når han først tar den tunge kuken i hånden og masserer den imot klitten din. Når du kjenner den imellom de spredte fitteleppene dine aner du at dette ikke er enda en kvinne.  Og du vet det når han kjører hele sin lengde til bunns inn i klissvåte deg. Du vet det når han griper deg under knehasene, bretter bena dine opp og knuller deg så det klasker.

Jeg kjenner at jeg begynner å nyte settingen. Nå bytter de to plass, og han lar deg få slikke ham ren mens hun slipper sin munn løs på kjønnet ditt. Så snur de deg rundt slik at han tar deg bakfra, mens du samtidig får slikke henne.

Deretter stiller de deg på gulvet med hendene imot veggen og hun står på kne foran deg. Hun biter deg i brystvortene, har to fingre inni deg og en på klitten din. Han stiller seg bak deg og klasker rumpa di hardt. Så sprer han rumpeballene dine med hendene og setter det glinsende kukhodet imot rumpehullet ditt. Langsomt presser han seg inn og du kjenner at hennes fingre og hans kuk bygger opp en foss inni deg. Du skriker idet fossen eksploderer.

Jeg vet ikke hvordan kvelden vil forløpe i detalj. Jeg setter bare dette i scene, og deretter skal jeg være tilskuer. Men når våre to erotiske gjester har fullført sitt ærende og trukket seg tilbake skal jeg bade deg og vaske håret ditt, for dette er din kveld. Og som den aller siste del av planen min:

-Når du har fått på deg litt flere klær enn tidligere skal vi få oss en matbit. De serverer tapas på festen ved siden av, og vi er invitert. Forresten, så skal våre to besøkende være der også. Du kommer bare ikke til å vite hvem av gjestene det er. Du ville jo overraskes..

~

4 kommentarer:

  1. Herregud, mann! (leses med et (mildt sagt) sløret og fornøyd uttrykk og skulle ønske flere menn hadde slike fantasier...)

    SvarSlett
  2. Læremester?
    Hva med å lære opp mennnene til oss sulten damer???
    Jeg ber på mine knær ;)

    SvarSlett
  3. *puster tungt*
    For en herlig historie... Skal la Master lese - og deretter være forhåpningsfull... ;-)

    SvarSlett