HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 24. februar 2012

Ta meg

tumblr_lqclfjUeQB1qzoaedo1_1280


Ikke tenk. Jeg gir vel faen i om du er ute etter et forhold, og jeg driter i om du er imot engangsknull. Våg ikke å kalle meg søta, og pass deg vel for å spørre hvordan jeg liker det. Bring det ikke engang på banen.

Bare pul meg. Brekk meg ned og bor kuken din inn i meg. Deng fitta mi som du banker kjøtt. Jeg er ei knulledokke til din nytelse. Hold meg nede og ta meg i alle hull. Fyll meg opp med sæden din. Tenk ikke på at jeg trenger luft, jeg skal nok få trukket været innimellom. Og bare overse protestene mine. Det er blank løgn, jeg lover.

Jeg vil ganske enkelt bli brukt. Jeg vil du skal bedekke meg som et dyr. Jeg vil ikke tenke, jeg vil bare gi slipp. Jeg vil kjenne at jeg splintres som glitrende glass i en foss av din sæd.

Ikke tving meg til å be mer nå. Bare ta meg.

Værsåsnill
~

2 kommentarer: