HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 2. september 2011

Rom 432

_8715228_2805764
Det banker på -Room service. Du kommer inn med brettet. Jeg sitter i en stol vendt imot døra.

-Glimrende, er du snill å trekke opp flasken også. Jeg setter frem to glass og du heller opp til meg. Serviceinnstilt, det kan jeg like. -Ta selv også.

-Det kan jeg nok ikke

-Ikke tøys, et glass kan du ta

-Takk, men jeg får ikke lov

-Får ikke, eller vil ikke? -jeg insisterer..

-Hotellets regler forbyr meg

-Jo men et glass bak en lukket dør er det ingen som får vite om

-Takk nok en gang, men jeg har ikke lyst

Jeg reiser meg brått, tar tak i håret ditt. –Så, du er ulydig?  Du rister bare på hodet og smiler.
-En trassig tøs, hva? jeg drar hodet ditt bakover -Kle av deg. Smilet ditt forandrer seg, og du får et annet uttrykk i øynene. -Du hørte meg, ta av deg klærene. Jeg setter meg rolig ned i stolen igjen og betrakter deg. Min vilje imot din. –Jeg venter.

Du bare ser på meg, men etter noen lange sekunder begynner du å kneppe opp. Til slutt står du naken foran meg. Brystene dine er små og spisse, kjønnet nakent

-Ned på fanget mitt. Du er en ulydig pike. Det kommer ikke en lyd fra deg mens jeg riser deg, akkurat som vi har avtalt. Ikke før jeg til sist lar en finger gli lett over kjønnet ditt. Da stønner du høyt.

-Stå opp på kne, med hendene på ryggen -så suger du meg. Jeg fisker ut kuken og dytter den inn i den åpne munnen din. –Liker du den? -Mmmh svarer du, ute av stand til å si noe særlig –men tydeligvis ikke det spor uvillig lenger.

-Still deg med hendene imot veggen og rumpa ut. Du adlyder kjapt denne gangen. Jeg reiser meg og går imot deg, -bena fra hverandre. Jeg kjenner på deg, du er dryppende våt og du hikster idet jeg glir inn i deg.

1 kommentar: