HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


onsdag 5. januar 2011

3 minutter

tumblr_l9ozldNrvF1qzvn9ro1_1280
*
Etter måneder med mailer, meldinger og telefoner er spenningen under middagen ikke til å holde ut. Jeg klarer ikke sitte stille, hånden må rett som det er ned og rette på den levende kuken inni buksene.
Ser du også vrir deg i stolen, du legger bena over kors -først den ene veien, så den andre.
Jeg biter meg i leppa, får øyenkontakt og smiler.. tar fram mobilen og sender deg melding.

Jeg må ha deg - WC om 3 minutter.
~

3 kommentarer:

  1. denne likte jeg.. denne også.
    Huldra

    SvarSlett
  2. Mmm... Precis så ska längtan kännas!

    Godt Nytt År!

    SvarSlett
  3. I like the three minute quickie. I leverage my weight against the sink and spread myself open for him.

    His cock spears me to the wall. I hold on to the back of his shirt. The fingers have a tenuous grip on reality.

    "Bitch," he names me. "Slutcuntwhore." The words merge together.

    I stop his mouth with my kisses. "Please," I whisper. "Give me more."

    He gives me his semen.

    I don't wash up. I let it spill down my thighs while I hunt the room looking for the next man.

    [Written in three minutes, briefly edited, then posted. Regards. -L.]

    SvarSlett