HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 12. november 2010

Frekke forslag

 
-Apropos at vi sitter her, jeg har laget et nytt haiku:

          inne i restauranten /
          hvisker hun frekke forslag /
          han: notaen takk!

-Stilig. Jeg er god på å hviske frekke forslag.

-Få høre?

-Hvis jeg hvisker til deg at jeg er truseløs der jeg sitter rett foran deg, at jeg kjenner omrisset av mansjettene som ligger i vesken min som nærmest brenner i fanget. Blikket mitt og rødmen i kinnene avslører min tilstand, tøs som jeg er...

-Da ber jeg deg ta mansjettene ut av vesken, en for en …så jeg kan sette dem på deg, på dine håndledd og ankler. Deretter forteller deg at jeg har en presang til deg i frakkelommen. Om du lover å være riktig snill kan det hende du får den.


Mens jeg snakker åpner jeg knappene i gylfen min, og idet jeg snur meg mot kelneren og bestiller mere vin detter lommeboken min på gulvet under bordet.

-Skal du ikke plukke den opp, tøs?

Tøsa kan ikke annet enn å adlyde, og hun kryper innunder bordet. Med ett kjenner hun at hånden min tar et fast grep i nakken hennes.

Jeg sprer bena.

Hun slikker seg på leppene og åpner den varme, våte munnen sin.

~

1 kommentar: