HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 14. januar 2011

Natten lang

Natten lang 
*

Vi stoler vel på hverandre, hvisker hun mykt mens hun binder håndleddene mine til hodegjerdet -mer rutinert enn jeg hadde forventet. Hun har gjort dette før, tenker jeg når jeg nølende -men for sent- nikker min bekreftelse. Så, uten et ord lar hun simpelthen silkekimonoen gli ned på gulvet, og åpenbarer seg som den vakre blomsten hun viser seg å være.

Hun starter med å gni sine myke former imot overkroppen min mens hun samtidig risper neglene lett nedover de skjelvende sidene mine. Brystene som dras forførerisk over det voksende kjønnet mitt befaler det å reise seg og være klar for å levere, når og hvor hun måtte ønske det.

Hun kjærtegner pungen min, masserer ballene forsiktig mens leppene lander mykt på hodet av den svulmende kuken. Tungen hennes slikker under, oppover og rundt det struttende lemmet mitt.  Behandlingen gjør meg hikstende og skjelvende av forventning, trykket bygger seg opp i meg, musklene i kroppen strammer seg, og pusten er kort og hurtig. Hun leker med meg i en hel evighet, til jeg ligger og dirrer i hele kroppen. Hun kjenner tegnene, det er som om hun allerede lukter min sæd som trygler om å bli satt fri.

Brått stopper hun, reiser seg og klemmer meg hardt rundt ballene mens hun biter i en av brystvortene mine. Ville du at det skulle gått for deg, kjære? Jeg har vann i øynene og kan knapt snakke. Mmm ..kanskje det, hvorpå hun bare smiler og knipser meg på kuken et par ganger som for å lamme den og ta meg ned et par hakk.

Hun binder en lærsnor rundt roten av kuken, setter seg over meg og trer uten videre sine våte varme deiligheter ned på meg til jeg er dypt inne i henne. Så rir hun meg sakte, uten noe opphold i det som kjennes som en hel ny evighet. Hele tiden holder hun blikket mitt, med et salig uttrykk i øynene. Og jeg er hele tiden så nær, så nær en utløsning -men kommer aldri helt dit.

Når hun omsider etter å ha steget av meg, knelt ned og slikket meg ren for sine safter reiser hun seg og sier med et fuktig flir: Jeg kunne gjøre dette hele natten lang, kan du?

Da svimler det for meg.

~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar