HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


mandag 25. oktober 2010

Smakelig måltid

Smakelig måltid

Jeg vil ha deg på bordet foran meg, med et ben på hver side. Du skal være mitt måltid.

Jeg skal først sitte behagelig og bare nyte utsikten, kanskje stryke deg  helt lett med fingertuppene.
 
Så starter jeg med en liten forrett, deretter et par-tre hovedretter og til slutt dessert. Alle retter ledsages av en passende vin.
 
Det serveres råkost ved siden av. Jeg vil benytte meg av ulike "spise"redskaper underveis, alt etter humør og stemning.
 
Til dessert byr kokken på et spor av sjokoladesaus fra brystene og nedover, avsluttet med jordbær i dine safter.
 
Care to join? The treat’s on me.
~

4 kommentarer:

  1. Du er virkelig i slage for tiden, god saker bare ramler inn:-)

    SvarSlett
  2. Stikkord: vinen ligger temperert i kjelleren og damaskduken er funnet fram ;-)

    SvarSlett
  3. Sexy/Fatu/Bliss: Takk, dere livsnytere.

    SvarSlett