HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 3. september 2010

Hva har man ikke venner for…

jeanstoe3
Klikk
Meldingen kommer ved middagstid: -Jeg har vært småkåt og gira i hele dag. Dro til byen uten truse, nøt solen og følelsen av mitt hovne kjønn som gnikket seg rett i jeansen. Er uten bh, kjenner hvordan blusen strammer over brystvortene og ser den deilige konturen som viser seg fram under det florlette stoffet. Ønsker meg en mannskropp, som favner meg bakfra og slikker meg lett bak øreflippen. Du, ...kan jeg komme bortom?  I kveld skulle jeg gladelig latt deg kle meg naken, etter at du varsomt hadde knyttet blindfold på meg.
>LES MER
Jeg  stryker pekefingeren helt lett og nesten umerkelig oppover innsiden av underarmen din, fra håndbaken opp mot albuegropen. Du ligger naken i den varme og hvite sengen, på ryggen -med blindfold. Der får du det aller første kysset, på håndbaken. Jeg beveger meg med leppene videre opp til kravebenet og kysser deg i halsgropen. Så oppover langs halsen hvor du kjenner pusten min mot kinnet ditt, lepper som glir til øreflippen, nytt kyss. Videre bakover mot nakken, du vrir deg over på siden i forventning, du kjenner florlette kyss i nakken. Leppene mine i hårfestet ditt, og jeg kysser deg grådigere nå mens jeg drar hodet ditt lett bakover.

Så snur jeg deg helt over på magen og fortsetter å kysse deg nedover ryggsøylen. Idet jeg stopper opp nederst i korsryggen løfter du baken og ynker deg i forventning. Videre ned langs låret, ned i knehasen, hele tiden leppene tett inntil. Deretter er det ankelen sin tur før jeg kysser deg på insiden av kneet. Så sprer du bena for meg slik at jeg kan se rett inn i deg, se hvordan de første dråpene pipler frem. Jeg lar leppene mine streife såvidt over kjønnsleppene dine, du rykker til og stønner høyt.

Nå skal jeg forsyne meg av kjønnet ditt med tunge og fingre, jeg skal pirre og erte deg og drive deg til den ytterste grense. Etterpå skal jeg knulle deg, ta deg bakfra som den kåte tispa du er, slik du åpnet deg helt for meg. Jeg skal holde deg i håret og si alle de kåte tingene som faller meg inn. Jeg skal simpelthen gi deg alt jeg har.

Og etterpå når kroppene våre drypper av svette, de oppsvulmede kjønnene våre glinser av begges safter, når munnene våre er hovne og røde av heftig kyssing -da skal jeg gå jeg løs på deg enda en gang med fingre og tunge og få deg til å sprute.

Om du fortsatt trygler om mer, kjære venninne -da skal du få kjenne glatte dildoer langt oppi deg.

Innlegget er skrevet sammen med en meget god venninne, og er gjengitt med hennes tillatelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar