HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


torsdag 26. august 2010

Min gave til deg

Sensual-Erotic-and-Yoni-massage-for-Females-284142-279184so 
Dette er min gave til deg -avslapning, ro, nytelse, et fysisk og mentalt fristed for en times tid -eller to. Samtidig er det en glede for meg å gi deg dette, å berøre deg og kjenne kroppen din under mine hender. Reglene er klare, jeg har klær på -du har ingen. Om du vil kan vi ha sex, men først etterpå -og bare du avgjør det. For dette er din stund, kjære. Min nytelse idag ligger i å gi, å se, å berøre og kjenne hvordan du bare tar imot. Dette er kommunikasjon. Trykk, tempo, rytme -et språk uten ord.

Du kommer stille inn i rommet og lar badekåpen gli ned på gulvet idet du legger deg ned på magen med armene langs siden. Jeg kneler ned ved siden av deg og legger en hånd på korsryggen din og den andre i nakken. Jeg lukker øynene, puster rolig dypt inn og ut, fokuserer på oppgaven og kjenner at du er der, naken, rett foran meg.
>LES MER
Med en glidende bevegelse fører jeg begge håndflatene fra nakken til tåspissene dine. Deretter stryker jeg fingertuppene mine fjærlett over hele deg. Så er det er tid for oljen som har ligget i varmt vannbad. Du får olje over det hele, ikke så mye, men nok til at huden din føles silkemyk og glatt imot hendene mine.

Jeg flytter meg til hodeenden og starter med ryggen din. For hver kroppsdel begynner jeg med en serie strøk som avgrenser området før den egentlige massasjen begynner, så tar jeg på mere olje. Jeg stryker, knar og gnir musklene i ryggen din og tar meg ekstra av de stive skuldrene. Så kommer turen til bena, først strøket som omfatter baksiden av leggen og låret, snur på rumpa og drar seg helt ned til foten. Deretter knar og stryker jeg først det høyre, så det venstre benet ditt.

Til sist kneler jeg igjen ved siden av deg og legger overkroppen min ned så den hviler på ryggen din, med en arm over skuldrene dine og den andre over rumpa. Jeg kjenner den rolige pusten din. I en eneste lang bevegelse lar jeg hendene gli samtidig fra føttene dine opp til nakken, og så nedover armene. Etter en stund sier jeg lavt at du kan snu deg rundt når du er klar.

Armene, håndflatene og fingrene dine får den samme kjærlige behandlingen, cm. for cm.  og du kjenner du vil at dette ikke skal ta slutt. Forsiden av bena nå, hvor jeg passer på å være forsiktig med den følsomme huden på innsiden av lårene dine, og jeg er jeg nøye med å ikke berøre underlivet ditt. Ikke ennå. Nå får føttene sin velfortjente oppmerksomhet. Og magen masserer jeg i sirkler, vekslende med høyre og venstre hånd mens jeg hele tiden holder en hånd i kontakt med deg . Avslutningsvis stryker jeg med hendene fra magen og oppover imellom brystene dine.

Jeg masserer det samme brystet vekselvis med høyre, deretter venstre hånd. Jeg lar hånden gli utenfra og rundt med tommelen omkring brystvorten, og så med den andre hånden den motsatte veien. Det andre brystet får samme behandling. Jeg kjenner jeg liker denne delen, og tar gladelig 100 runder på hver pupp, kjære. Som avslutning gir jeg brystvortene dine litt ekstra oppmerksomhet med fingertuppene før jeg gjør meg klar til å gni underlivet ditt inn med oljen.

Jeg kopper venstre hånd rundt kjønnet ditt og heller olje over så det siver ned imellom fingrene, deretter gnir jeg den inn ved å dra oppover imot klitoris først med venstre så med høyre hånd. Med tommel og pekefinger masserer jeg kjønnsleppene dine vekselvis før jeg konsentrerer meg om klitoris. Jeg bruker langfingeren og masserer oppover imellom kjønnsleppene mot klitten en stund, før jeg sirkler rundt knoppen din først den ene veien og så den andre. Fingertuppen min konsentrerer seg igjen om åpningen, er såvidt inn imellom leppene og kjenner hvor våt du er blitt, og glir så oppover forbi klitoris. Mange ganger.

Nå er du klar for urskiven. Endelig glir tommelen min sakte inn i deg og begynner å massere, den presser oppover –mot klokken tolv. Etter en stund skifter jeg trykket til klokken ett og gjentar massasjen. Jeg fortsetter slik til tommelfingeren min trykker rett nedover, så skifter jeg over til pekefingeren som fortsetter videre rundt til tolv på urskiven.

Etter mange runder rundt klokken er det tid for G-punkts massasjen, hvor jeg fører langfingeren og ringfingeren inn i deg, presser oppover og gnir frem og tilbake med krumme fingre. Den andre hånden min hviler på magen din med fingertuppene lekende kjælent med klitten din. Ta imot, kjære -nytelsen er bare din egen. Om dette bringer deg til orgasme eller ikke er egentlig uviktig nå. Jeg fortsetter til du ber meg stoppe, og så etter en stund trekker jeg forsiktig, ærbødig fingrene mine ut av deg.

Til slutt strekker jeg bena dine rett ut, lar en hånd fortsatt kjærtegne kjønnet ditt mens den andre masserer magen din i sirkler, deretter oppover mellom brystene dine og masserer først det ene, så det andre brystet. Den venstre hånden min masserer først den ene skulderen, deretter den andre. Etterpå kommer turen til innsiden av lårene, hele tiden mens jeg kjærtegner kjønnet ditt.

Til slutt legger jeg en hånd på pannen din mens den andre kopper seg stille over kjønnet ditt, og jeg ber deg puste dypt inn og tenke at pusten din begynner i underlivet og går gjennom hele kroppen din opp til toppen av hodet. Når du puster ut kjenner du åndedrettet flyte den motsatte veien, fra pannen og helt ut i skrittet. Jeg gjentar dette gjennom flere minutter, og du kjenner energien flyter igjennom kroppen din. Du er.

Som avslutning stryker jeg deg med fingertuppene fjærlett fra issen og nedover armene til fingertuppene, deretter ifra pannen og helt ned til tåspissene dine. Så dekker jeg deg med et klede, jeg setter meg på kne i fotenden og holder med begge hender rundt føttene dine.

Etter et minutt slipper jeg varsomt og er helt stille ...inntil du vender tilbake til denne virkeligheten, og så får du en klem.

10 kommentarer:

  1. er det mulig å bestille denne behandlingen :-)
    skulle gjerne hatt en sånn no :-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til bursdagen min:-)

    SvarSlett
  3. Logget meg inn på Nattbris, og vips ble denne kjedelige formiddagen forvandlet til at jeg sitter her med et dampende kjønn, struttende brystvorter og ønske om deilig deilig deilig elskov... mykt og rå sex.... Mmmmm! ;-))

    SvarSlett
  4. Bliss:Bare hyggelig å kunne kåte deg opp litt;-)
    Fatu:Takk for nydelige kommentarer og anatomileksjon..
    Sonja:Det må kunne la seg ordne

    SvarSlett
  5. Deenne bloggen vekker til liv primitive instinkter!

    SvarSlett
  6. Åh ... deilig! Jeg er klar. Jeg kan komme når som helst ...

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Mmm.. Deilig:-) Alt jeg har lest hos deg i dag har vært kjempepirrende.. Takk for en kåt dag.
    Du spurte så pent om å få kjenne, litt
    tidligere i dag.. Snart på tide.. Hvis du vil da..

    SvarSlett
    Svar
    1. Gir deg gjerne gaven din i retur;-)

      Slett