HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 13. august 2010

Kontroll

Kontroll 

Nå skal jeg ta deg med til sansenes og følelsenes verden, og det eneste du kommer til å tenke på er hvordan jeg berører deg.

Idag føler jeg meg leken og litt kinky, så jeg starter med å kle av deg. Selv beholder jeg alle klærne på, slik at du skal kjenne deg ekstra naken. Jeg får deg til å ligge ned på sengen med vidåpne ben, deretter kneler jeg over deg og betrakter din nakenhet. Så snur jeg deg rundt med rumpa opp og bena fra hverandre og inspiserer fitta di. Hmmm. Du kan føle noe komme.

Og det kommer allright. Jeg låser bena dine med knærne og kjører uten forvarsel to fingre opp i fitta di. Fingrene går først dypt og undersøkende, så finner de G-punktet et øyeblikk, men så stopper jeg. Bare en forsmak forstår du -ingen nytelse for øyeblikket. Jeg må leke litt med deg, kjære -så du kjenner at forventningene tar styringen over deg.

Med ett griper jeg rundt puppene dine bakfra, finner vortene og kniper hardt.  Så holder jeg deg nede etter nakken samtidig som jeg stryker deg kjærlig. Og så klasker jeg deg på rumpa. Ikke altfor skånsomt, og bare en gang. Uforutsigbarhet hele tiden, og akkurat litt over grensen din -nok til til at du vrir deg og ønsker at du slipper bort fra det harde grepet mitt. Jeg fortsetter med å klaske til huden din svir og gløder -men du slipper ikke unna, kjære.  Nå er det jeg som kontrollerer deg, og røff som jeg er kommer du til å hate og elske meg for det på samme tid.

Så er det tid for å være varsom. Nå er det er igjen erotisk, intenst og sensuelt. Jeg snur deg tilbake på rygg og låser bena dine vidåpne med hender og knær. Nå er du min fange. Og fitta di er åpen, sårbar og tilgjengelig for hva det skulle være -hardt eller mykt, lite eller stort. Men du vet ikke hva og ikke når.

Jeg fyrer deg opp enda mer. Det får deg til å vri deg i nytelse når jeg berører deg på dine mest intime steder, samtidig som du ikke kan røre deg.  Jeg holder hendene dine fast over hodet, så du ikke kan trekke deg unna -samme hvor intenst det blir. Og det skal det bli…

Nå gnir jeg den vidåpne fitta di og fingrer deg på alle tenkelige måter. Jeg har plassert meg imellom bena dine, og du kan verken bevege deg eller trekke deg unna. Du er på vei til å bli gal av at både rytme og retning skifter hele tiden. Plutselig får du en finger opp i rumpa, dypt. Så ut igjen, og atter dypt inn -og så stopper jeg. Du er hjelpeløst utsatt for alle mine påfunn, og det begynner å ta deg.

Om jeg merker at du er på tur til orgasme stopper jeg og trekker meg tilbake. Du får nok bare vente og lide litt, for du slipper ikke så lett. Jeg setter tennene mine i de stive brystvortene dine, som på dette tidspunktet er blitt sinnssvakt følsomme. Samtidig fingrer jeg deg i fitta og rumpa, og du klarer ikke lenger å skjelne hvor de kommer fra, de intense følelsene i hele underlivet. Nå har du ikke det spor av kontroll lenger, verken over deg selv eller hva som er i ferd med å skje med deg.Du er så fullstendig oppslukt av den intense sensuelle følelsen av å være spredt vidåpen og at det eneste du greier å tenke på er å få kuken min inn i deg.

Så det er vel på tide at du får smake den, kjære. Jeg fyller deg helt opp med et eneste hardt støt, så du nesten svimer av. Og samtidig suger og slikker jeg brystvortene dine. Det driver deg helt ut på kanten.

Så endelig knuller jeg deg, hardt. Og det er det eneste du vil, at jeg knuller deg som aldri før. Det er helt uaktuelt å gjøre motstand, for du er så kåt, så våt...
Så, Vakre -nå skal du få utløsningen din. Og det skal sannelig jeg også.

Og ikke bare en gang…

1 kommentar:

  1. Nå, skulle bare mangle om det ikke ble både to og tre pulings. ;)

    SvarSlett