HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 7. mai 2010

Hjemmebesøk +

6416-18 En av ti norske kvinner fantaserer om å ha sex med en prest: 

– Jeg forfører en ung, vakker prest. Sakte knepper jeg opp den ankellange prestekjolen og ser hvordan opphisselsen hans øker for hver knapp jeg åpner.  

Og jeg, som andre menn kan vel saktens ha fantasert om en kåt nonne.

Men det var før...


Jeg åpner døren, og tar inn førsteinntrykket. Sort skjørt, lange støvletter, tekkelig hvit bluse, litt strenge briller. Bare blusekraven forteller noe om hennes ærend hos meg. Smilende blå øyne, håndtrykket er fast. Ingen neglelakk, men en svak duft av parfyme idet hun legger jakken over en stolrygg. Jeg byr på kaffe, hun glatter tekkelig skjørtet over knærne når hun setter seg med hendene i fanget og ber meg fortelle om min far. >LES MER

Jeg forteller -og det er ikke så vanskelig, siden han fikk et godt liv. Men nå var det på tide, og vi var vel forberedt alle sammen. Mens jeg snakker  griper jeg meg i å betrakte de velpleide hendene med alle ringene, men ingen giftering som jeg kan se.

Jeg byr henne en cognac til kaffen, hvorpå hun sier: -Da får jeg vel svare med et lite skjemt:
- Mannen spurte kvinnen: -Skal det være et glass whisky?
- Nei takk, svarer hun. Jag får slike vansker med mine ben.
- ?
- De glir så lett fra hverandre.
Vi får oss en deilig latter, og det slår meg med ett hvor sensuell hun er.

Hun tar notater mens hun  lar meg få tid til å beskrive en far med stor appetitt på livet, på min mor ...og på alle de andre. Han var glad i dem alle og oss barna -og han glemte aldri en fødselsdag. -Han kunne ikke slå seg til ro med bare en, sier jeg. -Og der er vi nokså like, steinbukker som vi er begge to, flirer jeg.

Til slutt har hun bare et par spørsmål, så legger hun fra seg notisboken og sier med et smil: -Nuh har jeg fri, det er fredag og jeg tar gjerne den cognac'en -om tilbudet fortsatt gjelder.

Jeg sjenker på ny til meg selv også, og benytter sjansen til å spørre om forholdene i det hinsidige. -Det er spesielt den kjødelige siden som interesserer meg, sier jeg med et smil. -Barnelærdommen gikk jo ikke akkurat i detalj på det punktet. Man får jo ikke inntrykk av at det foregår så mye annet enn salmesang blant de himmelske hærskarer. -Og da er det hele slett ikke så interessant, legger jeg til med et blunk.

-Vel, sier hun smilende, for det første har nok Gud ment at våre kropper er til for å brukes, ellers hadde han ikke skapt oss slik. Og hun fortsetter: -Og jeg kan ikke se noen grunn til at de jordiske gleder ikke også skal finnes i paradiset.

Hun strekker seg etter cognac'en, drikker ut i ett drag og setter glasset fra seg. Så ser hun meg i øynene og spør: -Men hvorfor vente til etterpå?

Så lener hun seg frem og begynner å kneppe opp buksene mine. Hun tar kjapt ut kuken min, heiser opp skjørtet og setter meg på fanget mitt. Idet hun legger armene rundt nakken min og kysser meg kan jeg kjenne silkestoffet i trusen hennes presse imot den voksende kuken. Etterpå trekker hun ansiktet mitt ned imot brystet sitt mens hun svaier imot meg og jeg kjenner varmen ifra kroppen hennes komme gjennom det tynne blusestoffet.

Kraven har knepping i nakken, jeg løsner den og legger den forsiktig til side. Så løsner jeg knappene i blusen og trekker den opp over armene hennes. Hun har hud som er så myk, så myk imot leppene mine. Jeg kysser min vei nedover kløften og lar tungen følge blondekanten. Med hendene finner jeg låsen på ryggen hennes og frigjør brystene. Bh’en løfter jeg over hodet hennes og slenger den tversover rommet.

Med uhindret tilgang til de fulle brystene fortsetter jeg å kysse, slikke og forsiktig småbite på henne. De struttende vortene bare roper etter å bli sugd på. Samtidig kjærtegner jeg brystene med hendene, og presser dem mot hverandre så vortene nesten møtes. Jeg legger en gapende munn forsiktig over begge to, og suger meg fast. Med begge inni munnen lar jeg tungen danse over de stramme vortene med den ruglete huden rundt.

Hun gnir seg imot fanget mitt, jeg kjenner kjønnet hennes imot den steinharde kuken min, bare det tynne laget silke imellom. Og kjenner at jeg må inn henne. Det er så deilig å leke med brystene hennes og kjenne hvordan det gjør kvinnen som sitter i fanget mitt bare kåtere og kåtere.

Jeg slutter å suge og åpner forsiktig hendene som presser brystene hennes sammen. Idet brystvortene er på vei ut av munnen min biter jeg forsiktig på dem, så vekten av de fulle brystene får huden til å stramme seg rundt vortene. Hun stønner høyt, griper meg rundt skuldrene og trykker underlivet sitt hardt imot meg.

Jeg begynner å kneppe opp skjorta mi, hun hjelper til med å dra den av meg og lar hendene gli nedover brystet og magen min. En hånd finner frem til den stive varme kuken min mens hun gnir brystvortene imot brystkassa mi. Hun er klar. Jeg griper rundt rumpeballene hennes og reiser meg samtidig som jeg løfter henne opp i stående stilling. –Nå kan du ta av deg skjørtet, sier jeg. -Og trusene. Men behold strømpene på. -Og ta gjerne på deg kraven igjen -du kler hvitt, sier jeg med et smil idet jeg setter meg.

-Så, pastor -værsågod og sitt, sier jeg mens jeg holder rundt kuken min så den peker imot henne. Jeg skjelver av nytelse idet hun åpner kronbladene sine med hånden og trer den trange klissvåte fitta si ned på meg.

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

1 kommentar:

  1. Presten hjemmme er en vakker og intelligent mann, 10 år for gammel kanskje, men han er jo lov å kikke for det.

    Heftig historie som vanlig.

    SvarSlett