HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 30. april 2010

Shall we?

BonjourBW
Det er noe rendyrket over det å treffes med bare denne ene hensikten.  Ingen forfyllet langt-på-natt-sex etter timers jakt ute på byen. Ingen grunn til å fremstille seg som noe annet eller bedre enn den man er. Ingen pinlig morgenanger med en fremmed. Ikke noe utenomsnakk, ingen forpliktelser. Ta for deg, og la dyret slippe ut…

Det kan være utrolig spennende å avtale sex med en ukjent. Det er absolutt en risiko for fiasko, for dårlig sex, for såret stolthet -og for såre underliv :-). >LES MER

Hotellbaren er nesten tom idet hun kommer inn, ser seg rundt og smiler lurt når hun får øye på meg sittende ved bordet innerst i rommet. Hun er høyere enn jeg hadde forestilt meg. Stilig, men ikke oppsiktsvekkende kledt -og hun er vakker. Hun setter seg vis-a-vis meg ved bordet og tar av seg yttertøyet. Støvletter, sorte strømper, rødt skjørt og en enkel utringet sort bluse. Ingen smykker, ingen ring. –Jeg er nervøs, må ha en pils, er det første hun sier.

Jeg kjøper til oss begge. –Har du gjort dette før, spør jeg. Det har hun ikke. –Og du? Jeg nikker med et smil og sier at jeg synes hun er tøff. Og fortsetter: -Men akkurat nå er vi bare to som tar en pils sammen, med en mulig spennende fortsettelse. Så nyter vi den følelsen og kjenner på øyeblikket, tar det som det kommer, hva? Som vi sa på epost kan det godt hende at vi går hver til vårt etter et glass. -Bare det å sitte her med deg nå er utrolig spennende, sier jeg.

Vi prater lett og ledig, og etter en stund forteller jeg henne at hun er nydelig og har vakre øyne. Ikke særlig originalt, men hun har virkelig det. –Ikke tull, sier hun -men jeg ser hun liker det. Hun har skrevet en del om hva hun liker, og jeg tenker hvor lite utseendet røper. Utad er hun verdensvant, kontrollert, kanskje litt reservert. Men jeg vet at hun liker et klask på rumpa, bli holdt i håret, gi fra seg kontrollen og la mannen styre. Hun liker analsex, men hun har faktisk aldri sugd en mann.

Alt dette går gjennom hodet mitt mens jeg nipper til pilsen og vi prater sammen. Hun forteller om virkningen bloggen hadde på henne da hun oppdaget den første gang, hvordan hun fascinert pløyde gjennom hele greia på et par kvelder. Hvordan hun kom tilbake gang på gang, og lurte mer og mer på personen bak beretningene. -Og nå sitter han her foran deg, sier jeg. -Svarer han til forventningene, spør jeg med et smil. -Mmm, kanskje, sier hun skjelmsk.

–Men nå må jeg en liten tur på toalettet, vet du hvor det er, spør hun. Jeg peker bakover med tommelen og hun tar med seg vesken idet hun går. Med det sorte kortklipte håret er hun typete og stilig, og jeg får plutselig en brennende lyst til å kysse henne i nakken.

Hvordan vil det kjennes å berøre huden hennes med leppene?  Stå bak henne og sakte åpne blusen, knapp for knapp? Varsomt massere brystvortene gjennom silken og kjenne at hun svarer med å presse rumpa imot den harde kuken min?

Jeg vet nesten ingenting om henne, annet enn dette vesentlige: At jeg vil ha henne naken -nå, på hotellrommet tre etasjer over oss.

Nå kommer hun tilbake, svinger hun ikke litt mer med hoftene -eller er det noe jeg innbiller meg? Hun ser alvorlig ut -pokker, hun har bestemt seg! Det blir ikke noe av. Jeg kjenner hjerteslagene mine mens jeg smiler til henne. Hun kommer bort til min side av bordet, setter seg uten et ord tett inntil og legger en lukket hånd med noe inni i fanget mitt.

Følelsen av de våte silketrusene hennes mot håndflaten min får kuken til å stå som en påle.

–Shall we?

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

5 kommentarer:

  1. Alle har fantasert om et møte med en fremmed for fri uforpliktet sex og aldri treffes igjen, men det er ikke så mange som lar fantasien få utløp.

    Usikker, kanskje.

    SvarSlett
  2. Det anbefales....

    SvarSlett
  3. kunne tenkt meg fortsettelsen på denne historien her jeg :-)

    SvarSlett
  4. Bare å si fra det, Sonja... :-)

    SvarSlett