HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 19. mars 2010

Endelig søndag

Focus and concentration_Dazs
Uka har vært lang og hektisk. Jeg har konstant for mye å gjøre, og måtte jobbe full dag på lørdag for å komme litt ovenpå.

Endelig er det søndag, jeg skal lese aviser på senga og bare nyte å være i min egen boble. Et solid morrabrød inspirerer til en riktig så deilig runk, etterfulgt av lang varm dusj. Etter frokost stikker jeg ned i kiosken etter noen aviser, og som vanlig må jeg stoppe ved bladhyllene og drømme meg bort blant glansede seilblader. Så merker jeg at noen ser på meg, jeg kikker opp fra bladet og ser rett inn i øynene til en ung jente. Hun er middels høy og kledt i en stor jakke og tights. Veltrente lår, bustete på håret og et uttrykk som tyder på at hun har sett noe hun liker. Jeg tviler på at det er meg blikket er myntet på -sikkert bare en tilfeldighet, så jeg konsentrerer meg om seilbladet. >LES MER

Etter et minutt eller to kjenner jeg lukten hennes, nå er hun jaggu rett ved siden av meg, strekker seg opp mot en av de øverste hyllene og plukker ut en tysk avis. Hun bare holder den og leser åpenbart ikke, og tilfeldigvis stryker hun borti armen min idet hun legger avisen tilbake. Jeg ser på henne, og hun smiler og spør: -Har du lyst til å fortsette å lese bladet -hos meg? Jeg bor bare et kvartal unna. -Interessant, tenker jeg. -Hvor er det skjulte kameraet? Eller kanskje hun bare er ute etter å erte meg? Javel, jeg kan godt være med på leken. -Hvorfor ikke, svarer jeg med mitt beste smil tilbake. Etter at jeg har betalt for bladet stikker hun armen gjennom armkroken min, og slik går vi sammen opp til henne. Vi kunne vært far og datter. Søtt.

Hun låser opp ytterdøren og går foran meg opp to trapper. Jeg ser fascinert på muskelspillet i beina hennes rett foran meg, og er faktisk litt spent. Hvilke hensikter har hun, tro? På øverste trinnet snur hun seg og smiler, -her er det. Jenta låser opp døra og slipper meg inn i en ekstremt rotete gang, hvor jeg nesten snubler over et par sko. -Beklager rotet, sier hun og fører meg inn i det som viser seg å være hennes rom. På veien inn skjønner jeg at her er det studenthybler, for det lukter nudler og spares tydeligvis på oppvarmingen. Rommet hennes har bare en stor seng, et skap og mengder av rot. Jeg setter meg på sengekanten og kipper av meg skoene. Hun plukker opp en bærbar PC fra under senga og setter på musikk - antagelig random play for det går i all slags musikksjangere. -Vil du ha kaffe, spør hun. –Gjerne, svarer jeg og hun forlater rommet.

Her er det også kjølig, og det lukter av henne. Jeg er litt kald, så jeg legger meg under dyna og blar opp seilbladet. Idet hun kommer tilbake med to krus sier hun -håper du ikke bruker melk, for den blir alltid gammel før jeg får begynt å bruke den. -Det er helt greit, svarer jeg og tar imot det varme kruset. Det er pulverkaffe …usj, så jeg setter kruset ned på gulvet og registrerer at hun gjør likeså med sitt. Før har jeg fått plukket opp bladet igjen har hun krøllet seg sammen tett inntil meg. Jeg fortsetter å lese og hun bare ligger stille, helt til en bestemt låt kommer på laptopen. Da gliser hun til meg, trolig for millionte gang i løpet av de 20 minuttene jeg har kjent henne, og sier: -Det er Maroon 5 med Makes Me Wonder, og da får jeg alltid lyst til å knulle. Hun overrasker meg fullstendig med å lene seg over meg, kneppe opp buksene mine og begynner å suge meg.

Wow -denne dama er noe for seg selv, tenker jeg mens jeg klyper meg mentalt i armen for å sjekke at jeg er våken og sannsynligvis tilregnelig. Og hun går virkelig inn for oppgaven, så jeg bare lener meg tilbake og nyter det hele. Etter min erfaring kan en sugejobb, fagmessig utført av en som virkelig liker kuken være en uforglemmelig opplevelse. Jeg får plutselig en sprø ide om at oralsex kan bidra til å avskaffe krig. Det er jo bare godt, og alle liker det. Vel, alle jeg kjenner iallfall. Jeg mener, hvis folk var opptatt med å slikke hverandre ville de iallfall ikke gå rundt og få lyst til å drepe andre mennesker, eller hva? Mens hun arbeider intenst med den struttende kuken min drar jeg av meg genser og T-skjorte, og foreslår for henne at klær ikke lenger er nødvendig på dette stadiet av vennskapet vårt. Hun tar poenget, slipper dessverre kuken min og stripper raskt ned til et par melonstripete truser mens jeg flår av meg resten av klærne mine.

Så setter hun seg på huk og rydder plass til begge på gulvet ved siden av senga og brer dyna utover. Jeg skjønner planen, men har noe jeg må gjøre først, så jeg plasserer damen på sengekanten, skyver henne bakover og fjerner de helt unødvendige trusene hennes. Hvorpå jeg lander munnen min direkte på fitta hennes og demonstrerer make-love-not war-teknikken min. Smaken hennes er ganske så deilig, jeg småbiter i kjønnsleppene og stikker tungen inn så langt den går. Hun stønner, holder hendene rundt hodet mitt og presser musa mot ansiktet mitt. Jeg tar det som et klart signal om opptrapping, så jeg fokuserer tungebruken rundt klitten mens fingrene mine begynner å utforske fitta hennes. Hun puster fortere og fortere og til slutt klemmer hun lårene hardt sammen rundt ørene mine mens hun rister i den første orgasmen. Deilig, jeg liker dette.

Nå er dama igang, og hun er ikke tilfreds med å ligge stille på rygg nei, hun dytter meg ned på dyna -hvorpå hun setter seg på huk over meg og trer seg nedpå meg mens hun gliser. Og jeg på min side må tilstå at følelsen idet hun sklir den stramme ungpikefitta si ned på min stive lengde er ganske himmelsk. Når hun begynner å knulle meg mens hun støtter seg med én hånd på senga ...wow. Synet av henne, brystene som spretter og fitteleppene som glir opp og ned på kuken min mens hun biter seg i leppa, ikke mye huff over det akkurat... Jeg rekker å tenke at denne dagen virkelig har tatt en uventet –og deilig- vending før jeg bare må gi meg hen til lysten.

Etterhvert skifter min foretaksomme vertinne stilling og setter seg baklengs, og jeg på min side kan nyte utsikten til en struttende fast rumpe mens hun knuller kuken min raskere og raskere. Jeg får med meg at hun samtidig stimulerer klitten og at det funker får jeg bekreftet idet hun stønner høyt av får sin andre orgasme. Nå har jeg en viss følelse av å bli brukt -men på en god måte om du skjønner hva jeg mener. Samtidig kjenner jeg at jeg går mot klimaks selv dersom dette fortsetter. Og siden jeg liker å ha kontroll under innspurten får jeg henne til å stå på knærne -for nå er det min tørn, og her skal det knulles bakfra.

Doggystyle er en riktig fin stilling, og imens jeg glir inn igjen i den etterhvert meget saftige fitta hennes benytter jeg anledningen til å fingre med det lysebrune lille rumpehullet foran meg. Hun klynker idet tommelen min trenger seg inn i anusen hennes samtidig som jeg øker pumpehastigheten et par hakk. Jeg holder den andre hånden på korsryggen hennes og bare nyter det deilige faste fittegrepet rundt kuken. Jeg gir meg hen til lystfølelsen og kjenner  jeg nærmer meg point of no return. Idet jeg passerer gir jeg gass og så øker lysten og den øker, øker og jeg eksploderer i en herlig sprut inne i henne.

-Du, sier hun etterpå -jeg tror jeg kom dobbelt, likte virkelig å få begge hull fylt opp. Og jeg som ikke alltid får orgasme hver gang…

–Mmm så bra, jeg ante nok at du ville like det –men jeg må innrømme at jeg ikke fulgte så godt med deg, var litt opptatt akkurat da, sier jeg med et bredt glis. -Nå, hva vil du foretrekke, spør jeg. -Å legge deg ned på senga og få en ordentlig G-punkt-massasje, eller hva med å gå ut så vi kan få oss litt skikkelig kaffe?

-Jeg tror jeg ønsker meg massasjen -og kaffe, sier hun med et lurt smil. -Og etterpå mer knulling, legger hun til og blunker. –Jeg heter Mette forresten.

-Dette tegner til å bli en fin søndag, Mette, sier jeg mens jeg legger hånden varsomt på kjønnet hennes.

Takk til en meget god venninne for konsept og co-writing.

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar