HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 5. februar 2010

Morgenstund

1 
Jeg har akkurat ryddet av frokostbordet idet du kommer og vil ha en klem før du drar på jobb. –Jeg har god tid, så jeg jeg spaserer i dag, sier du. Med sommerkjole, solbrune legger, nysminket og fristende kommer du inntil meg og jeg kjenner kroppen min reagerer på nærheten og duften av deg. -Legg deg ned på bordet, hvisker jeg inn i øret ditt mens jeg holder rundt deg. Du kjenner den harde kuken min som presser mot din mage, og ser på meg et øyeblikk med et lite smil før du lydig gjør som jeg sier.
>LES MER
 Jeg drar opp skjørtet ditt, trekker trusene forsiktig ned og stryker lett over den silkemyke huden på rumpa di. Noen lette klask til å begynne med fremkaller en lett rødme som jeg kjærtegner med fingrene. Det svulmende kjønnet mitt streifer hoften din og berøringen sender ilinger av lyst gjennom meg. Mens jeg fortsetter å smekke stumpen din sprer rødmen seg på den hvite rumpa di og pusten din blir hektisk.

Du stønner idet du kjenner en fingertupp som såvidt glir oppover mellom kjønnsleppene dine og sirkler rundt klitten. Samtidig griper jeg under deg med den andre hånden og knar brystene dine, jeg lirker den innunder tekstilene og finner brystvortene dine. Fingrene mine kryster vortene og kniper dem inntil du ynker deg.

-Få kjenne om du er klar? Jeg tar et godt tak tak i håret ditt med venstrehånden samtidig som jeg dytter høyre tommelfinger inn i det våte sultne kjønnet ditt. Med pekefingeren på klitten din trykker jeg så du stønner, og begynner å vibrere hånden mens jeg holder det faste presset rundt skambenet ditt, med tommelen på G-punktet.

Orgasmen din kommer fort, jeg merker fitta trekker seg sammen rundt tommelen min og etterpå at kroppen din slapper av igjen etter spasmene. Men jeg kjenner deg …du vil ha mer, trenger mer.

Jeg ser på klokken. –Tror sannelig du må ta bussen likevel, kjære.

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

1 kommentar: